Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.11.17 at 10:28:04

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Hva har gjort deg irritert idag? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2]  All Go Down Print

Hva har gjort deg irritert idag?

AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #15 on: 27.06.12 at 00:07:34 »

voksne Folk som blikker irriterer meg grenseløst. Samme med folk som krysser imot når en går og som verken vil vike en tomme eller smile hyggelig over en nestenkollisjon... Irriterer meg også generelt over folk som ikke vet å bruke et smil, om det så er dama i kassa eller fyren som står bak deg i køen. Ja, irriterer meg såpass mye over sure folk at jeg nesten blir sur selv. Lurer veldig på hva det er som får folk til å virke så sure hele tiden.
Shemhazai
Veteran

Homo Homini Lupus
« Reply #16 on: 27.06.12 at 10:16:17 »

Overskrifter om Tone Damli Aaberge. Hva er hun kjent for igjen? Hun er musikkartist, men ingen kan en eneste låt av henne. Hun er dama til Aksel Henie, men får ti ganger mer oppmerksomhet enn han. Hvorfor kan jeg ikke åpne nettavisen avisen uten til enhver tid å se ansiktet hennes? Hvorfor må jeg ta imot treningstips fra henne? Hvorfor står det mer om henne enn om krisen i Syria? Gah!

Arte suave.
Bullshit Man
Gjenganger

Bullshit!
« Reply #17 on: 27.06.12 at 14:45:12 »

Overskrifter om Tone Damli Aaberge. Hva er hun kjent for igjen? Hun er musikkartist, men ingen kan en eneste låt av henne. Hun er dama til Aksel Henie, men får ti ganger mer oppmerksomhet enn han. Hvorfor kan jeg ikke åpne nettavisen avisen uten til enhver tid å se ansiktet hennes? Hvorfor må jeg ta imot treningstips fra henne? Hvorfor står det mer om henne enn om krisen i Syria? Gah!

Hun er kjent for å ikke vinne idol.

MrSiegal
Forumavhengig

« Reply #18 on: 27.06.12 at 17:37:32 »

http://tjomlid.com/2012/06/26/xocai-en-stygg-historie-om-norsk-sjokolademafia/

Xocai-folkene har gjort meg irritert i dag. En ting er å bryte markedsføringsloven ved å reklamere med påståtte helseeffekter som ikke kan dokumenteres. En annen ting er å drive pyramidespill, eller "nettverksmarkedsføring" som høres litt snillere ut. Noe helt annet er å true kritikere til stillhet med trusler om søksmål og å bli "oppsøkt" av medlemmer). Jeg foreslår gjeninnføring av tjæring og fjæring for disse menneskene!

That one translates into One Man He Up Down Very Sorry. - Snuff, Terry Pratchett
Addey
Mr. Nice Guy :)
*
Veteran

It's okay - he's in a happy place now.
« Reply #19 on: 27.06.12 at 21:20:56 »

Leste den bloggen i dag jeg og, og det er vel bare en ting å si: følg rådet til Gunnar og repost bloggen sånn at hver gang noen søker på Xocai så er det kritikken som kommer opp først. Makan til folk...

Shemhazai
Veteran

Homo Homini Lupus
« Reply #20 on: 27.06.12 at 21:39:11 »

Noe helt annet er å true kritikere til stillhet med trusler om søksmål og å bli "oppsøkt" av medlemmer). Jeg foreslår gjeninnføring av tjæring og fjæring for disse menneskene!

Evt. sette norske 4chan-ere på saken. Internettjustis. biggrin

Arte suave.
MrSiegal
Forumavhengig

« Reply #21 on: 28.06.12 at 06:26:52 »

Noe helt annet er å true kritikere til stillhet med trusler om søksmål og å bli "oppsøkt" av medlemmer). Jeg foreslår gjeninnføring av tjæring og fjæring for disse menneskene!

Evt. sette norske 4chan-ere på saken. Internettjustis. biggrin

Hell hath no fury like a geek scorned!

That one translates into One Man He Up Down Very Sorry. - Snuff, Terry Pratchett
Pages: 1 [2]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Hva har gjort deg irritert idag? « previous next »
Jump to:  

Social sharing