Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.11.17 at 10:23:00

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: 1 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7  All Go Down Print

1

jannerik
« Reply #75 on: 09.08.12 at 15:05:11 »

Beklager jeg innser denne feilen du beskrevet det var sikkert ikke bra å legge ut ditt telefonr nr her, det ser jeg og det beklager jeg. Når det gjelder en Whois er dette noe alle kan gjøre hvor som helst på internettet, men siden du reagerte i siste post er dette også slettet.  

Når det gjelder topics er de lette å slette for deg.
alle quotes med kildereferanser er også lette å slette for deg.

Quotes uten kildereferanser kan jeg finne frem til selv om du er villig til å slette de. Alle av de er ikke det som er viktig, det aller viktigste er at det ikke kommer opp noe om man søker på jannerik her inne for meg.

Det som er viktig for meg er å bli ferdig med denne saken og som jeg har skrevet før så ser jeg ikke hvordan jeg har fortjent å bli behandlet så dårlig av deg. Har ikke bedt om noe urimelige ting.  Ei heller så veldig tidkrevende for en Admin å gjøre, jeg slettet nesten 600 poster her igår det tok tid, men det er jo et relativt lite antall poster som står igjen.

Jeg har i tiden jeg ventet på svar kontaktet endel av brukerne på forumet og spurt de direkte om å slette quotes, blant annet C.O som har et bilde av meg på en quotes. Oppfordrer alle som kan og har mulighet til å slette quotes fra meg.

Hvis du virkelig mener at man må godta at alt blir stående på ditt forum Torkil så må du faktisk ha et eller annet i reglene dine om åndsverk framskrivelse. Det er jo enkelt for deg å gjøre om reglene. Husk bare at reglene dine på Norsk og Engelsk skal være de samme. For det er vel ikke forskjellige regler her på grunn av hvordan språk du behersker ?

Det at du igjen referer til at en person blir kalt idiot, så må jeg arrestere deg litt for det er faktisk ca 720 innlegg med ordet idiot idioti premieidiot osv her på forumet. Syns enda dette var overreaksjon, i det minste skulle advarselen blitt gitt PRIVAT. Dette tror jeg forumets medlemmer er helt enige i. Det at du ikke ga den privat gjorde at denne diskusjonen burde være her på forumet og det er derfor jeg ikke har tatt dette via PM.

« Last Edit: 09.08.12 at 15:09:18 by jannerik » Logged
Torkil Johnsen
Señor Svada
*
Veteran

« Reply #76 on: 09.08.12 at 15:25:30 »

Ja, alle kan gjøre en whois, men det er forskjell på hvem som har lov til å publisere informasjonen og ikke. Informasjon som ligger om deg her inne har du f.eks. publisert selv. Å legge inn en link blir dog noe annet. Jeg kan også helt fint slenge inn en link til din arbeidsplass eller din Facebook-side, hvor det også ligger bilder av deg.

Ut fra aktivitetsloggen kan jeg ikke se at du har slettet mer enn 100, kanskje opp mot 120 innlegg. 600 høres veldig overdrevet ut.

Reglene vi har på norsk og engelsk er ikke identiske. Vi har standardregelverket på engelsk, og en utdypning på norsk.

Grunnen til at vi valgte å reagere på at noen ble kalt for idiot, var at noen syntes det var ugreit nettopp i denne tråden at ordet idiot ble brukt. Andre steder ville det kanskje vært ok, men det at noen synes det er ugreit valgte vi å ta affære på. At setningen med "idiot" ble fjernet forringet heller ikke meningen som ble fremsatt i innlegget forøvrig, så det var helt greit å moderere.

At det modereres ulikt på ulike fora her inne er kanskje ikke så lett å se for vanlige brukere, men det er en velkjent blant moderatorene at det i enkelte underfora er "høyere under taket" enn i enkelte andre underfora.

Grunnen til at advarselen ikke ble gitt privat, var fordi jeg ønsket å henvende meg til ALLE deltakerne i diskusjonen, ikke til deg spesielt, selv om rapporteringen av "idiot"-posten var den utløsende årsaken til at jeg i det hele tatt oppsøkte diskusjonen. Budskapet mitt var enkelt: Diskuter sak, ikke person. Ta ballen, ikke mannen.

Grunnen til at advarsel ikke ble gitt tidligere av tilstedeværende moderatorer, var at mange moderatorer selv var involvert i diskusjonen. På kampforum har vi en retningslinje som sier at moderatorer skal unngå å både delta og moderere i de samme diskusjonene, da dette kan gjøre at det stilles spørsmålstegn ved habilitet.

Jeg kan nå si at vi i kjølvannet av denne diskusjonen har innført en sperre på sletting og redigering av poster på forumet. En post kan redigeres i 24 timer etter at den er skrevet, og etter den tid vil den bli stående. Reglene vil bli oppdatert for å gjenspeile dette snarlig.

Torkil Johnsen
jannerik
« Reply #77 on: 09.08.12 at 15:28:50 »

Du har da enda ikke svart på om du vil etterkomme mitt ønske og krav om sletting.

Hvis det er 24 timers regler så husk at ALLE MÅ KLIKKE I AGREE en gang til ellers er ikke reglene dine bindende.
For Norske lovgivning sier helt klart at det kreves en "aktiv" fysisk godkjennelse slik som den i agree knappen din. Du kan ikke gjøre om reglene uten at alle på forumet klikker enda en gang.  

Ser du faktisk har innført 24 reglen da jeg ikke kan slette poster fra igår. Dette er hinsides all fornuft faktisk og totalt ULOVLIG igjen men det bryr deg sikker ikke for du er jo GUD og Bøddel på samme tid her på forumet.

Totalt respektløs fra deg Torkil.

Nå vil jeg ihvertfall ikke være her. Joda hadde nesten 600 posts og nå har jeg 44 /45 tok meg totalt ca 4 1/2 time spredt på en hel dag.

Truer du meg ?
jeg kan også helt fint slenge inn en link til din arbeidsplass eller din Facebook-side, hvor det også ligger bilder av deg.
Truer du virkelig meg her inne med å sette inn bilder av meg. Seriøst ?

Dette håper jeg alle får med seg, for dette begynner å bli alvorlig Torkil. Anbefaler deg til å etterkomme ønske og kravene mine og slutte denne barnslige diskusjonen.  
...
Har gått litt tid nå og jeg har tenkt over denne trusselen fra deg, som kom etter jeg ba om unnskyldning for en menneskelig feil om det jeg linket til din person. Dette kan jeg ikke tollere og det vil bli politianmeldt om jeg ikke får en skriftlig unnskyldning snarest. Håper du skjønner alvoret her, for jeg er beredt til å ta ibruk alle lovlige midler nå.

Update: jeg tolerer ikke denne type trusler spesielt ikke fra forumets eier. Jeg har sendt Torkil en sms hvor jeg skriver : tolerer ikke dine trusler du bør se og svare umiddelbart. Hvis ikke tar jeg truslene seriøst og vil politianmelde forholdet.

Dette hadde jeg aldri trodd ville gå såpass langt. Du har truet feil person Torkil.
« Last Edit: 09.08.12 at 16:14:46 by jannerik » Logged
Torkil Johnsen
Señor Svada
*
Veteran

« Reply #78 on: 09.08.12 at 16:28:42 »

Jann Erik: Du misoppfatter hvis du tolker setningen som en trussel. Navnet ditt er relativt unikt (ikke veldig mange som skriver "Jann") og du har jo fremstått med fullt navn, så det er lett å finne annen offentliggjort informasjon om deg, akkurat som at det er lett å gjøre Whois-søk på meg.

Forskjellen på oss er at du går til det skritt å publisere informasjon om meg uten samtykke, imens jeg ikke engang linker til steder hvor det er publisert informasjon om deg. Jeg har ikke truet med noe, og å linke til en webside er heller ikke ulovlig.

Vi kommer ikke til å slette noen innlegg på forumet dessverre.

Merk at reglene på forumet oppdateres jevnlig. Det står et punkt om dette i reglene.

Torkil Johnsen
jannerik
« Reply #79 on: 09.08.12 at 16:30:50 »

Oppfatter dette som at du opprettholder truslene.

politianmeldelse vil bli innlevert, dette kan faktisk ikke missforstås. FY FAEN

jannerik
« Reply #80 on: 09.08.12 at 16:32:10 »

DU ER EN FORBANNA IDIOT TORKIL FORDI DU KAN IKKE GJØRE OM REGLER UTEN AKTIV GODKJENNELSE FRA BRUKER.

IDIOT det er det du er
« Last Edit: 09.08.12 at 16:34:20 by jannerik » Logged
jannerik
« Reply #81 on: 09.08.12 at 16:39:29 »

Tusen takk for beviset Torkil, du har nettopp nektet å slette bilde av meg. Dette skal du få betale dyrt for.

Vi kommer ikke til å slette noen innlegg på forumet dessverre.

All fremtidlig korrespondanse må skje ved brev eller e-mail fra nå av da jeg sletter denne brukeren.

« Last Edit: 09.08.12 at 16:44:29 by jannerik » Logged
Torkil Johnsen
Señor Svada
*
Veteran

« Reply #82 on: 09.08.12 at 16:46:52 »

Dette skal du få betale dyrt for.

Høres veldig ut som en trussel.

Torkil Johnsen
jannerik
« Reply #83 on: 09.08.12 at 16:52:07 »

Nei du må ikke missforstå den setningen nei, for å forklare deg meningen med teskje slik at du ikke er redd for at dette er en trussel.

Dette skal du få betale dyrt for må du se i sammenheng med at jeg vil benytte meg av alle lovlige midler, det har jeg skrevet før så ikke prøv deg.

Advokat salær er en relativt stor kostnad for de fleste.  Det er på det rene at du ikke kan nekte meg å slette mine egne topics. Det gjør du , inkludert at du ikke vil fjerne bilde av meg.
« Last Edit: 09.08.12 at 16:53:46 by jannerik » Logged
jannerik
« Reply #84 on: 09.08.12 at 16:54:21 »

Sånn måtte få med det slik at du ikke trodde det er en trussel. Men din trussel tar jeg enda seriøst , bare så det er sagt.
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #85 on: 09.08.12 at 16:57:58 »

Huff da, Jannerik. Synd at du skulle ende din karriere her på dette viset. Jeg vet ikke hva som skjedde med deg, men håper du får ordnet opp i det. Høres ikke ut som du har det så greit akkurat nå!
Torkil Johnsen
Señor Svada
*
Veteran

« Reply #86 on: 09.08.12 at 17:01:31 »

Jeg prøver meg ikke på noe som helst Jann Erik.

Vi imøtekommer selvsagt pålegg fra lovens lange arm. Hvis du mener vi har gjort deg stor urett her, så ville jeg dog først tatt en prat med folk på tjenesten slettmeg.no, da de sikkert har erfaring på hvordan det er lurt å gå fram i slike tilfeller.

https://www.slettmeg.no/87-Kontakt-oss

Jeg foreslår dette fordi jeg vet at det kan være dyrt å kjøpe advokattjenester.
Du er aldri garantert at du vil få dekket advokatsalær av eventuell motpart.

Torkil Johnsen
sulim
Forumavhengig

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #87 on: 09.08.12 at 17:18:45 »

Finnes andre forum Sulim biggrin Håper du får en kjempefin reise.

Takk:)
Mannen uten x
Veteran

« Reply #88 on: 09.08.12 at 20:24:18 »

Jeg prøver meg ikke på noe som helst Jann Erik.

Vi imøtekommer selvsagt pålegg fra lovens lange arm. Hvis du mener vi har gjort deg stor urett her, så ville jeg dog først tatt en prat med folk på tjenesten slettmeg.no, da de sikkert har erfaring på hvordan det er lurt å gå fram i slike tilfeller.

https://www.slettmeg.no/87-Kontakt-oss

Jeg foreslår dette fordi jeg vet at det kan være dyrt å kjøpe advokattjenester.
Du er aldri garantert at du vil få dekket advokatsalær av eventuell motpart.

Trenger man pålegg før man handler? Kan du ikke bare slette han, og ferdig med det?

Mr. sexy!
oompa-loompaen
Gammel ørn

« Reply #89 on: 09.08.12 at 22:10:27 »

when your in a hole.... stop digging.

stomp on your ego!
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: 1 « previous next »
Jump to:  

Social sharing