Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.07.18 at 23:54:20

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: Kampsportfilm i Oslo 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Kampsportfilm i Oslo

mrlee
*
Veteran

Elvis has left the building.....
« on: 28.07.12 at 17:55:21 »

Undertegnede, Violence Productions og 3F drar igang en kampsport-kortfilmproduksjon i Oslo. Filmes nå i august, sannsynligvis på lørdag den 11.08. Fokuset blir selvfølgelig på kampscenene, og dette er et kidnappingsdrama, der dama til en kar har blitt kidnappet av en lokal gangstergjeng med påfølgende fighting.

Det filmes etter  "gung-ho" - metoden, dvs. null budsjett, alt filmes på 1-2 dager, og fullt kjør hele veien, hehe!

Er det noen spretne kampsportutøvere i distriktet som vil henge med på en rolle, så si ifra. smile Fra før av har vi folk innen forskjellige stiler, som Krav Maga, Karate,  Hung-Gar, Hapkido, Hiep Vo Mon, Jeet Kune Do - men tar gjerne med flere folk i kamprollene, gjerne boksere/brytere, og de mer akrobatiske stilene (Xtreme martial arts, Wushu osv.). smile

Ta kontakt, enten her via forumet, eller på mail: laerikli@online.no

265lbsfist
*
Veteran

« Reply #1 on: 28.07.12 at 20:55:30 »

Tja.

Har MMA-karer, thaiboksere og grapplere vi. Kan høre med gutta? smile
mrlee
*
Veteran

« Reply #2 on: 28.07.12 at 21:58:26 »

Gjør det! smile

sulim
Forumavhengig

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #3 on: 29.07.12 at 02:30:06 »

Om jeg har fri fra jobben
Helltek
**
Stuntposter

« Reply #4 on: 29.07.12 at 10:31:19 »

fra hvilken jeet kune do klubb kommer det utøvere?

Savate - The thinking mans kickboxing
mrlee
*
Veteran

« Reply #5 on: 29.07.12 at 19:30:36 »

Jun Fan Jeet Kune Do.

mrlee
*
Veteran

« Reply #6 on: 30.07.12 at 15:52:04 »

Trenger noen Capoeira-folk og/eller moderne Wushu, Xtreme martial arts etc.

GauNodac
« Reply #7 on: 03.08.12 at 09:42:52 »

Jeg kan kanskje støtte med litt fancy stuff. Kan noen fancy bevegelser, men gjør ikke flips.
mrlee
*
Veteran

« Reply #8 on: 13.08.12 at 22:20:18 »

Da er scenene i filmen i boks, og de som vil følge prosjektet videre, kan gjøre det herfra: https://www.facebook.com/naerkontakt

Og til admins, nei - dette er ikke en "proff film", så det er ikke nødvendig å slette denne tråden, slik det ble gjort med min forrige amatørfilm her inne...

Mannen uten x
Veteran

« Reply #9 on: 13.08.12 at 23:10:06 »

Og til admins, nei - dette er ikke en "proff film", så det er ikke nødvendig å slette denne tråden, slik det ble gjort med min forrige amatørfilm her inne...

Synes det er trist at den ble slettet. Etter x-antall år her på kampforum , starter man jo å engasjere seg i dine prosjekter smile!

Mr. sexy!
mrlee
*
Veteran

« Reply #10 on: 13.08.12 at 23:34:55 »

Ja, den langfilmen jeg gjorde var laget av amatører, både foran og bak kamera, ikke en eneste proffesjonell skuespiller, kameramann el.l. var med i filmen. Den ble lagd med mine egne midler, rundt kr 30 000,- men fordi jeg da var så ekstremt heldig, som den andre personen i Norge, å få en distribusjonsavtale gjennom AWE, så fant man det nødvendig og slette hele tråden om den filmen. Istedet burde man kanskje satt pris på at en fra forumet som har laget AMATØRFILM, faktisk har klart å få noe ut av det, men neida - her skal ingenting verdsettes, men istedet fjernes.

Synes Kampforum har hatt en negativ utvikling de siste årene. Det er blitt veldig mange "bedrevitere" her, og det er en generelt ufin nedlatende holdning hos mange her, noe vi ser resultatet av da mange av de gode, gamle traverne ikke skriver her noe mer. Det er mer og mer sjelden jeg skriver her selv også, gløden er borte.

Mannen uten x
Veteran

« Reply #11 on: 14.08.12 at 00:13:34 »

Ja, den langfilmen jeg gjorde var laget av amatører, både foran og bak kamera, ikke en eneste proffesjonell skuespiller, kameramann el.l. var med i filmen. Den ble lagd med mine egne midler, rundt kr 30 000,- men fordi jeg da var så ekstremt heldig, som den andre personen i Norge, å få en distribusjonsavtale gjennom AWE, så fant man det nødvendig og slette hele tråden om den filmen. Istedet burde man kanskje satt pris på at en fra forumet som har laget AMATØRFILM, faktisk har klart å få noe ut av det, men neida - her skal ingenting verdsettes, men istedet fjernes.

Synes Kampforum har hatt en negativ utvikling de siste årene. Det er blitt veldig mange "bedrevitere" her, og det er en generelt ufin nedlatende holdning hos mange her, noe vi ser resultatet av da mange av de gode, gamle traverne ikke skriver her noe mer. Det er mer og mer sjelden jeg skriver her selv også, gløden er borte.

Er helt enig der. Jeg syntes at det var ekstremt regel-rytteri å slette tråden. Jeg skulle ønske moderatorene tok seg bryet til å tenke; "hvem taper\vinner på at tråden blir slettet?". Jeg ser bare tapere..Jeg synes ihvertfall det er flott at du holder oss her inne oppdatert på prosjektet ditt! 

Mr. sexy!
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: Kampsportfilm i Oslo « previous next »
Jump to:  

Social sharing