Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.08.18 at 23:58:17

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Selvforsvar (Moderators: Rune Lind, Tormod, Simon Flack)  |  Topic: Selvforsvar for vekter 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2]  All Go Down Print

Selvforsvar for vekter

Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #15 on: 24.09.12 at 09:11:46 »

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/533633_10151243145000833_1789645220_n.jpg
« Last Edit: 30.09.12 at 08:04:34 by Agandhjin » Logged

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #16 on: 24.09.12 at 09:12:52 »

Jeg lagde dette diagrammet med tanke på denne tråden. Det er fremdeles punkter som jeg mener er kritisk for hva en vekter bør vite/kunne/handle etter, men følte jeg trengte å begrense meg

smile

Juggernaut Fight Group
Shemhazai
Veteran

Homo Homini Lupus
« Reply #17 on: 24.09.12 at 10:31:51 »

Dårlig til å forklare men skal prøve. Om personen står forran deg, bruker jeg venstre arm å griper rundt venstre armen til personen, trekker hurtig mot meg å gjerne litt nedover. Bruker min høyre arm til å legge press på skulder eller bruker underarmen min til å presse høyt oppå armen mens jeg presser nedover slik at personen har balansen fremover og nedover. fører da høyre armen jeg presser høyt oppå skulder eller arm over og under å tar ett kimura grep og fører da selvfølgelig kimura grepet bakover mens jeg vrir hoft og om mulig setter ett bein bak personen...veldig vanskelig å forklare men =P men mulig rykket kan bli for hardt å ødelegge skulderen til personen ellerno..

Høres ut som 'kringla' som politiet bruker.

Arte suave.
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #18 on: 24.09.12 at 14:31:17 »

"Kringle" er flott navn. Det skal jeg bruke fremover smile

Juggernaut Fight Group
Pages: 1 [2]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Selvforsvar (Moderators: Rune Lind, Tormod, Simon Flack)  |  Topic: Selvforsvar for vekter « previous next »
Jump to:  

Social sharing