Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.05.18 at 14:47:48

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: Folk som slåss 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [All] Go Down Print

Folk som slåss

VW
Forumavhengig

« on: 01.11.12 at 11:04:19 »

Dette skal jeg få med meg.  smile

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10062897

Training is a process of recognizing and realizing, not imitating and accumulating - Sam Chin
MrSiegal
Forumavhengig

« Reply #1 on: 01.11.12 at 11:26:58 »

Ser frem til dette!

That one translates into One Man He Up Down Very Sorry. - Snuff, Terry Pratchett
Shemhazai
Veteran

Homo Homini Lupus
« Reply #2 on: 01.11.12 at 15:03:00 »

Dette blir bra! biggrin

Arte suave.
Ch_Omega
« Reply #3 on: 01.11.12 at 18:47:54 »

Håper serien klarer å presentere MMA-fightere som annet enn lavpannede voldsaper, da... Litt bekymret for premissene her.
Apefisk
Forumavhengig

« Reply #4 on: 01.11.12 at 22:24:57 »

Hvis Schau har styringa tror jeg at fremstillinga kan bli bra. Han er tross alt en habil og ivrig thaibokser selv, med stor respekt for hva det krever å bli gode kampsportutøvere.

Shemhazai
Veteran

Homo Homini Lupus
« Reply #5 on: 01.11.12 at 23:10:02 »

Schau er en bra mann i min bok. Har ingen tvil om at dette blir en sympatisk fremstilling.

Arte suave.
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #6 on: 02.11.12 at 12:16:31 »

Hvis Schau har styringa tror jeg at fremstillinga kan bli bra. Han er tross alt en habil og ivrig thaibokser selv, med stor respekt for hva det krever å bli gode kampsportutøvere.

wtf? Schouh en habil thaibokser selv? Da må han ha blitt det nylig iallefall. Har sett ham både bokse og bryte tidligere, og han så ut som en fisk på land biggrin
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #7 on: 02.11.12 at 12:27:08 »

Har lite sans for Schau. men dette er et kampsportprogram. Så jeg kommer nok til å se på. smile

perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #8 on: 02.11.12 at 12:27:48 »

wtf? Schouh en habil thaibokser selv? Da må han ha blitt det nylig iallefall. Har sett ham både bokse og bryte tidligere, og han så ut som en fisk på land biggrin

Mener han i et intervju ifm denne serien sa at han kun har hatt interesse for kampsport, men aldri utøvd noe sjøl. Husker jeg så ham bryte med et par småtasser fra Rønningen-slekta en gang, han var nå rimelig clueless da hvertfall.

Per B. Løvsletten
Helltek
**
Stuntposter

« Reply #9 on: 02.11.12 at 12:40:38 »

Hvis schau er en habil thai bokser så må jeg være det oxo.!!!

fyren kan værken bokse eller bryte ivertfall.

å bra trent kan han ikke være, han røyker som en skorstein!

på hvilket grunnlag kan han være en habil thai bokser??

Savate - The thinking mans kickboxing
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #10 on: 02.11.12 at 19:15:48 »

Hvis schau er en habil thai bokser så må jeg være det oxo.!!!

fyren kan værken bokse eller bryte ivertfall.
Kjenner du han godt? Har du trent med han? Er det lenge siden?

å bra trent kan han ikke være, han røyker som en skorstein!
Jeg har et par venner som røyker mye, men er allikevel bra til å herje når de ønsker. De kunne selvfølgelig vært bedre, men slik er nå livet - deres valg. Mener uansett at "røyk" ikke kan fortelle om noen er trent eller ikke.

på hvilket grunnlag kan han være en habil thai bokser?
Vetkje egentlig, men på hvilket grunnlag skal han IKKE være en bra thaibokser?

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Ch_Omega
« Reply #11 on: 02.11.12 at 21:28:37 »

Tja, om han skal være en habil thaiboxer, er det vel en forutsettning at han faktisk har trent Thaiboxing en viss tid? Sånn sett er det vel opp til fyren som kom med påstanden om at Schau er en habil Thaiboxer, å dokumentere at f.eks. denne forutsettningen er til stede, siden folk faktisk stiller spørsmål ved validiteten til påstanden.
smile
Apefisk
Forumavhengig

« Reply #12 on: 02.11.12 at 22:41:06 »

Jeg trente med han en økt for noen måneder siden, så uten at det er det store grunnlaget, så sa man at han har trent litt. Kondisen var absolutt ikke noe å skryte av, men han hadde en grei jab og solide spark  i bein og kropp. Trengte og å jobbe en del med avstandsbedømmelse, men han beherska drillene og sånt vi gjorde ganske bra.

Hvis jeg ikke husker feil sa han og at han trente mens han var i Thailand, og at han er blitt mer og mer fascinert av kampsport de siste årene. Vet ikke når du så at han boksa, AndersBreiflabb, men det er ihvertfall mange år siden han brøyt med Rønningen-gutta. Thaiboksinga hans er av nyere art.

Nå mener jeg heller ikke med habil at han kunne hevda seg noe særlig i seriøse kamper, men at han faktisk har litt erfaring og vet en del om hva han snakker om når det kommer til kampsport.

AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #13 on: 02.11.12 at 23:54:55 »

Jeg trente med han en økt for noen måneder siden, så uten at det er det store grunnlaget, så sa man at han har trent litt. Kondisen var absolutt ikke noe å skryte av, men han hadde en grei jab og solide spark  i bein og kropp. Trengte og å jobbe en del med avstandsbedømmelse, men han beherska drillene og sånt vi gjorde ganske bra.

Hvis jeg ikke husker feil sa han og at han trente mens han var i Thailand, og at han er blitt mer og mer fascinert av kampsport de siste årene. Vet ikke når du så at han boksa, AndersBreiflabb, men det er ihvertfall mange år siden han brøyt med Rønningen-gutta. Thaiboksinga hans er av nyere art.

Nå mener jeg heller ikke med habil at han kunne hevda seg noe særlig i seriøse kamper, men at han faktisk har litt erfaring og vet en del om hva han snakker om når det kommer til kampsport.

Ja, dette må defnitivt isåfall være av nyere dato. Det er noen år siden jeg så ham bokse (Mot Atle Antonsen som faktisk hadde en høyreslegge), men da så han iallefall så lite bokser ut som det går an biggrin

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #14 on: 03.11.12 at 00:23:48 »

Sant det, nå husker jeg klippet! Tipper han er flau over det nå biggrin

rey
Gjenganger

« Reply #15 on: 26.11.12 at 10:14:10 »

Satt på samme fly som Schau fra hamburg til oslo igår. Vet ikke om det er en vanlig mellom landing fra thailand, men han hadde følge av en dude med "tiger muay thai" t-skjorte på seg.
VW
Forumavhengig

« Reply #16 on: 19.03.13 at 08:45:13 »

Første episode på MAX kl. 22.00 i kveld, tirsdag.  smile

Training is a process of recognizing and realizing, not imitating and accumulating - Sam Chin
perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #17 on: 19.03.13 at 11:21:09 »

Blir dette tilgjengelig streambart noe sted uten å betale? Eventuelt går det i reprise? Skal selvsagt på TEDx-opplegg i Trondheim i kveld, og hadde ikke fått med meg at premieren var allerede i kveld.

EDIT: Ser ut til at det går i reprise å fredagen, da slipper jeg å jogge hjem etter jobb og ned i byen igjen.
« Last Edit: 19.03.13 at 11:22:49 by perbl » Logged

Per B. Løvsletten
Werner
*
Forumavhengig

« Reply #18 on: 19.03.13 at 12:56:25 »

(KAN være noen spoiler her, men skitt au)

http://www.dagbladet.no/2013/03/19/kultur/tv/anmeldelse/tv-anmeldelse/kristoffer_schau/26271922/

smile

Werner Lindgård. WTF Taekwondo - http://www.keumgangteam.net
Déjà Moo: The feeling you've heard this bull before.
Addey
Mr. Nice Guy :)
*
Veteran

It's okay - he's in a happy place now.
« Reply #19 on: 22.03.13 at 12:53:14 »

Ble faktisk positivt overrasket her, herr Schau fremstår som en ganske så reflektert fyr, og presenterer bra. For lite kamp selvfølgelig, men igjen positivt overrasket av at de faktisk viste så mye som de gjorde av selve kampen. Og en særs engasjert programleder. Kul kamp også smile

rey
Gjenganger

« Reply #20 on: 23.03.13 at 18:31:45 »

Kult program, skal prøve å få sett de andre.

Er ikke helt overbevist om at de hadde "medisinsk personale" der....løfte beina på en med potensiell hodeskade?
sulim
Forumavhengig

VENI. VIDI. VICI.
« Reply #21 on: 23.03.13 at 22:05:34 »

noe link?
perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #22 on: 25.03.13 at 09:00:08 »

Har du comoyo-bruker kan du se på max.no. Usikker på om denne løsningen koster noe, da jeg ikke har orket å lage meg bruker sjøl:

http://webtvny.tvnorge.no

Per B. Løvsletten
Pages: 1 2 [All] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: Folk som slåss « previous next »
Jump to:  

Social sharing