Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.05.18 at 14:53:16

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: Frode: Denne videoen er til deg! 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Frode: Denne videoen er til deg!

AndersBreiflabb
*
Veteran

« on: 29.11.12 at 13:35:39 »

Siden du bor så innihelvetes langt inne i landet, så tenkte jeg det bare var rett og rimlig at jeg gav et no-homo bidrag til erigert penis.

Enjoy!

http://www.mma-norway.com/section-blog/25-nyheter/1784-gsp-trener-med-jean-claud-van-damme
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #1 on: 29.11.12 at 13:36:32 »

Også ironisk at Steven måke "trener" Anderson Silva, mens JCVD "trener" GSP - med tanke på den føyden de to har hatt gjennom årene biggrin
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #2 on: 29.11.12 at 14:19:46 »

På tide at Jose Aldo finner Jet li eller Tony Jaa. smile

Jeg tør påstå at Van Damme faktisk har en del å bidra med til sparkene til GSP.

AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #3 on: 29.11.12 at 16:24:37 »

Jeg tror iallefall han har mer å bidra med enn hva "måka" har biggrin
Ch_Omega
« Reply #4 on: 30.11.12 at 12:30:22 »

"Fantastisk" at de kryssklipper filmfights med Van Damme og faktiske MMA-fights med GSP.
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #5 on: 30.11.12 at 18:36:37 »

Hehe han som lagde videoen må være tidenens van damme og gsp fan. jeg mistenker van damme himself for å stå bak. biggrin

Men som en kicker myself, så har jeg ofte sett på GSP sine kroppspark som hans "svakhet" når det kommer til hans kickboksing. Han har fine lowkicks. Og hodesparkene hans kommer fra 45 grader, så han trenger ikke å være så myk i hoftene. Derfor funker spesielt hans venstre hodespark bra.

Nå trenger han egentlig ikke kroppspark til stilen hans.. Men hvis han får myket opp hoftene, så får han også bra kroppspark. Og GSP virker som en type som har lyst til å ha mest mulig verktøy i kassa si. Derfor er han også både ydmyk og åpen nok til å søke help fra folk som ikke er i nærheten like gode fightere enn han. men som likevel har noe å bidra med.. Feks folk som Van Damme og Joe Rogan.

Van Damme har fine spark. Selv om han ikke er noe fighter.

Gibson
« Reply #6 on: 01.12.12 at 01:32:28 »

JCVD sin sparketeknikk er vel først og fremst bygget på ekstrem bevegelighet og styrke i hofta, noe han opparbeidet i ung alder. Ikke like lett å få det inn på en såpass "gammel" mann som GSP.
Mannen uten x
Veteran

« Reply #7 on: 01.12.12 at 10:32:48 »

JCVD sin sparketeknikk er vel først og fremst bygget på ekstrem bevegelighet og styrke i hofta, noe han opparbeidet i ung alder. Ikke like lett å få det inn på en såpass "gammel" mann som GSP.

Nei, men man kan da lære for det? Dessuten; GSP har jo et ganske bra grunnlag å bygge på. Det hjelper jo å lære litt om hvordan trene og hvordan stretche fra noen som har det som spisskompetanse.

Mr. sexy!
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: Frode: Denne videoen er til deg! « previous next »
Jump to:  

Social sharing