Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.17 at 17:33:05

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Karate (Moderator: Richard Haye)  |  Topic: tannbeskytter kyokushin + muay thai. 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

tannbeskytter kyokushin + muay thai.

JoranWa
*
Forummedlem

« on: 08.01.13 at 23:07:19 »

Heisann. Jeg tenkte å kjøpe meg ny tannbeskytter, og mener at de må være så konfortable som mulig. tenkte på TAPOUT sine der du får 2 for 199NOK. noen som har erfaring med disse og anbefaler eller fraråder?

Jeg har hatt tannbeskytter fra "fighter" og "kenka". den til kenka er veldig myk og behagelig, men jeg synes den sitter litt dårlig. fighter sin er hard og vond og liker den lite. noen erfaringer som dekker det jeg mener om kenka + at de sitter bra? takker for svar

JoranWa
*
Forummedlem

« Reply #1 on: 26.02.13 at 16:47:18 »

Ser det ikke har komt noen kommentarer på innlegget mitt, men nå har jeg fått tak i badboy pro tannbeskytter og tenkte å dele mine erfaringer.

anbefaler den. sitter veldig godt i munnen og den er behagelig (passe myk). koker den 2-3 ganger og gnurer med framtennene for å få den til å passe.
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Karate (Moderator: Richard Haye)  |  Topic: tannbeskytter kyokushin + muay thai. « previous next »
Jump to:  

Social sharing