Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.11.17 at 06:34:43

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: Fysikk, teknikk og semantikk 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 9 10 11 12 [13] 14 Go Down Print

Fysikk, teknikk og semantikk

T.D
Gjenganger

« Reply #180 on: 03.03.13 at 17:12:05 »

Jeg har nok lært etter alle diskusjoner her inne,at det  er bortkastet energi. Skal heller bruke min tid på å trene mer.
Har mer igjen mer for dette. Bare litt moro den diskusjonen jeg har hatt her inne, for alle de som trener TWJKD har alle lært og erfart kraften som vi mestrer  i slagene. De av dere som tviler , så finner dere mer ut om dette når dere møter TWJKD folk face to face. Hadde vært moro om noen av dere med sterke motsigelser her inne angående dette tema, å faktisk komme på seminaret i Juni i Moss. Spesielt for å sjekke ut hvordan vi sparrer. Var noen her som hadde alle løsninger på kontringer ang vår type sparring. Hadde vært fint å faktisk se om dere hadde bevist dette også i praksis. Og ikke bare prate.Men det virker som det er mange papirtigre her inne. Har alltid sagt walk the walk, or shut the fuck up.
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #181 on: 03.03.13 at 19:36:05 »

Jada, alle som ikke melder seg på et JKD-seminar er åpenbart papirtigere! At mange av oss på regelmessig basis sparrer med, eller sågar konkurrerer imot svært habile motstandere innenfor våre respektive grener, har selvfølgelig ingenting å si. For min egen del ser jeg liten grunn til å dra til Moss for å trene med deg, da jeg har vanskeligheter med å akseptere deg som en premissleverandør -- kanskje spesielt etter dine bidrag  denne tråden. Men du er selvsagt velkommen til å besøke Fighter Kickboxingklubb, for å overbevise alle papirtigerene der om at dine teknikker er verdt å adoptere. Sparring foregår normalt i Bjølsenhallen klokken 17.00 på fredager.
T.D
Gjenganger

« Reply #182 on: 03.03.13 at 20:29:53 »

smile kan jeg vel gjøre smile Hadde seminar for Ski kampsport klubb i 2012. Er dere int i et seminar da ?
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #183 on: 03.03.13 at 20:32:16 »

Selv har jeg sparret med verdensmestre i både kickboksing og MMA og fått min porsjon juling. Det er ingenting som frister med å dra til Moss (Nå vil du jo ikke ha meg der heller, så det er jo greit) og bruke tiden på noe jeg verken har tro på eller interesse av. Det er alt for mange andre ting som interesserer meg og som jeg heller bruker tiden på. Om det gjør meg til papirtiger i dine øyne, så er det også helt greit. Du skal få ha din mening og din boble smile
T.D
Gjenganger

« Reply #184 on: 03.03.13 at 22:06:18 »

Ja alle lever i sin boble så det er greit det smile
Påltergeist: Grunnen til at jeg spurte deg om jeg skulle kjøre et seminar for din klubb, er fordi jeg vil at dere selv skal få teste dette ut selv teknisk og i sparring.
Mannen uten x
Veteran

« Reply #185 on: 04.03.13 at 08:29:57 »

Har alltid sagt walk the walk, or shut the fuck up.

Gått noen matcher? Noen gang møtt noen som prøver å faktisk slå av deg hodet?

For å sitere UFC sin egen Bruce Leeroy: " I don`t like to fight. I like to train, learn new tings and so on. Fighting is a way to prove that what I do in practise actually works".

Mr. sexy!
Helltek
**
Stuntposter

« Reply #186 on: 04.03.13 at 10:52:19 »

hvorfor ikke dra i bjølsenhallen å sparre litt?
Det var fredag kl 1700?

så for dere sparret litt mot hverandre??

Savate - The thinking mans kickboxing
T.D
Gjenganger

« Reply #187 on: 04.03.13 at 11:51:06 »

Ja da har gått kamper mot diverse stilarter. Jeg har ikke noe problem med å sparre Helltek, men  målet med min diskusjon her inne var at jeg kunne bevise det jeg snakket om. Men Helltek, du kan jo godt ta deg en tur på klubben min en kveld og trene litt, så kan jo du komme med tilbake meldinger til de her inne ? Da kan jo du svare for om vi slår hardere enn feks du gjør og sparker hardere pga teknikken vi bruker.
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #188 on: 04.03.13 at 11:53:57 »

Nei, dette tør jeg ikke være med på mer! Dette er for skummelt!

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
T.D
Gjenganger

« Reply #189 on: 04.03.13 at 12:04:05 »

Ja Agandjin det intrykket fikk jeg også når jeg leste svarene smile
T.D
Gjenganger

« Reply #190 on: 04.03.13 at 12:06:07 »

Å sparre mot en fyr for å vise forskjell i teknikken er nok ikke beste læremåte.Da blir det ikke mange teknikker smile
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #191 on: 04.03.13 at 12:11:07 »

Hørt om uttrykket "Holmgang", TD?

Juggernaut Fight Group
T.D
Gjenganger

« Reply #192 on: 04.03.13 at 12:14:19 »

Ja, men er slitsomt å diskutere her inne mot folk som ikke er int i å lære. Kun å diskutere for diskusjonen sin skyld.
Helltek
**
Stuntposter

« Reply #193 on: 04.03.13 at 12:24:10 »

nei tviler ikke på at dere slår hardt.
det vet jeg jo dere gjør...

det var ikke kritik jeg kom med...

Savate - The thinking mans kickboxing
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #194 on: 04.03.13 at 12:50:11 »

Jeg vil gjerne invitere deg, T.D, til å undervise en økt i Oslo, om  kunne vært interessert.
Da kan du få presentert ditt materiale, uten semantiske og kverrulernede forstyrrelser. Kunne tenke meg å gjøre dette isammenheng med det vi kaller "Sama Sama". Det er en type samling vi har jevnlig, for å diskutere/teste/videre utvikle oss.

Der har alle sine økter de underviser, sine eksperimenter og sine resultater.

Juggernaut Fight Group
Pages: 1 ... 9 10 11 12 [13] 14 Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: Fysikk, teknikk og semantikk « previous next »
Jump to:  

Social sharing