Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.17 at 21:58:05

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert (Moderator: Tormod)  |  Topic: Trening for barn nær Ålesund ? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Trening for barn nær Ålesund ?

adhemar
**
Stuntposter

I'm a llama!
« on: 23.01.13 at 15:53:50 »

Har en 7 åring som gjerne vil begynne med 'karate'. Som ansvarlig pappa vet jeg at karate neppe passer hans gemytt. I det hele tatt vil veldig mye Japansk etikette og formtrening ikke være noe som fanger interessen hans over tid.

Jeg søker rundt, og finner gamle linker til døde steder. Så, er det noen som vet om noe steder å trene i Ålesundsområdet ? Vi bor selv på Sula.

Sånn tatt fra hodet tenker jeg han kunne hatt godt av litt fysisk aktivited/pads og sekker. BJJ, Thai,kickboxing. eventuelt bryting eller boksing.

Enhver trening som ikke krever 'traditional' i TMA. stancetrening og kata er rett og slett ikke greia hans.

Noen som vet om noen, noe eller kan gi pekepinn ? Takker !
265lbsfist
*
Veteran

« Reply #1 on: 26.01.13 at 04:57:52 »

http://aalesundbk.no/

Bryting

Tror dette er den eneste fullkontaktsporten som ikke er TMA med barnegruppe i Ålesund. Du kan sjekke Aalesund BJJ på facebook og Ålesund Judoklubb, men det så ikke ut som om det hadde noen barnegrupper.

Og bryting er veldig, veldig bra og Ålesundsklubben er ganske bra såvidt jeg vet.
adhemar
**
Stuntposter

I'm a llama!
« Reply #2 on: 28.01.13 at 14:14:32 »

Ok, takker.  Får ta en tur og se hva hans syns om bryting.
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert (Moderator: Tormod)  |  Topic: Trening for barn nær Ålesund ? « previous next »
Jump to:  

Social sharing