Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.11.17 at 06:29:22

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: Fokus pads 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Fokus pads

T.D
Gjenganger

« on: 27.01.13 at 18:10:13 »

Hei, jeg trenger litt hjelp til å finne fokus pads som er harde å slå på. Har vært bort i sånne før , men vet ikke hva de heter eller hvor jeg kan bestille sånne. På forhånd takk smile
Mikael Egidéus
**
Stuntposter

« Reply #1 on: 28.01.13 at 20:31:46 »

varför ska dom vara hårda?? slå på en sten om istället .
T.D
Gjenganger

« Reply #2 on: 28.01.13 at 21:39:28 »

Fordi jeg synes de vi har er for myke og ryker fort. Vi har slått hull i de vi bruker. Vi bruker pads fra Blitz Sport, og disse har vi slått i stykker skinnet på. Det er de med påsydd boksehanske.
perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #3 on: 28.01.13 at 23:51:14 »

Med påsydd boksehanske, mener du Cubapads? Jeg har et par fra Xtreme jeg er ganske godt fornøyd med, de er ikke for myke hvertfall. Ellers er vel merker som Twins og Fairtex bombesikre vinnere på ustyr som skal brukes hardt mange ganger i uka.

Per B. Løvsletten
Helltek
**
Stuntposter

« Reply #4 on: 29.01.13 at 10:24:23 »

bruk mursteiner, de er harde å tåler en del..

Savate - The thinking mans kickboxing
T.D
Gjenganger

« Reply #5 on: 29.01.13 at 11:03:41 »

Ja Helltek vi kan godt bruke mursteiner, men de er veldig porøse så de holder ikke lenge de heller smile.
Tusen Takk Perbl, jeg skal sjekke ut disse smile
Zeppelin
Gjenganger

« Reply #6 on: 31.01.13 at 13:36:07 »

Extremesport sine er hard og bra kvalitet

I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark.
Muhammad Ali
Spinkick
Gammel ørn

« Reply #7 on: 31.01.13 at 14:25:32 »

Hvis du skal ha kvalitet så hold deg unna xtremsport imho. Det er billig, men kvaliteten er ikke spesielt bra. Twins derimot er helt geniale, det samme med Fairtex.
T.D
Gjenganger

« Reply #8 on: 31.01.13 at 15:10:56 »

Ok, tusen takk for tips gutter smile jeg skal sjekke ut de forskjellige.
Zeppelin
Gjenganger

« Reply #9 on: 31.01.13 at 15:20:03 »

http://www.xtremesport.no/components/com_virtuemart/shop_image/product/Xtreme_punch_mit_4f1d5269def4a.jpg

disse har jeg aldri hatt problemer med, bruker de mye !!

I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark.
Muhammad Ali
T.D
Gjenganger

« Reply #10 on: 31.01.13 at 21:48:58 »

Ok Zeppelin, det er sånne vi har, og de har vi slått i stykker. Ser etter noen som er formet som en skål som lukker seg rundt hånda. Men takk for link smile
perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #11 on: 31.01.13 at 22:31:26 »

Hvis du skal ha kvalitet så hold deg unna xtremsport imho. Det er billig, men kvaliteten er ikke spesielt bra. Twins derimot er helt geniale, det samme med Fairtex.

Har vært borti endel jeg ikke er fornøyd med fra merker som Xtremesport, Fighter og Budo-Nor, men akkurat cubamittsene holder seg ganske bra, har også et sparkeskjold som har funka bra.

Men vil man ha gjennomgående høy kvalitet, er nok ting som dette kanskje mer aktuelt https://www.profightshop.com/fairtex-classic-pro-focus-mitts-punch-mitts-online-catalog-prod.html?products_id=1476

Per B. Løvsletten
T.D
Gjenganger

« Reply #12 on: 31.01.13 at 22:57:50 »

Se her ja smile disse ser bra ut smile Jeg skal teste pads til uka på xtremesport og Fighter. Men jeg skal ha det i bakhodet når det gjelder kvaliteten. Tusen takk for link  Perbl smile
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: Fokus pads « previous next »
Jump to:  

Social sharing