Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.07.18 at 00:08:08

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Filipino Martial Arts (Moderators: Richard Haye, Agandhjin)  |  Topic: Lameco Eskrima .. 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Lameco Eskrima ..

Leif T. Røbekk
*
Veteran

Full JKD Instruktør under Sifu Larry Hartsell
« on: 07.03.13 at 13:56:24 »

Hei

Vil informere om av vi starter opp en gruppe med Lameco Eskrima trening her i Norge under Guro Dave Gould.

Første seminar med Dave Gould blir i Oktober :-)

Fra Dave Gould i lukker Lameco FB side:

Hi guys please welcome Leif T. Røbekk into our extended Lameco Eskrima Family.
He has started a Lameco Eskrima Group under me in Molde, Norway.
 I first met Leif in Sifu Larry Hartsell`s backyard I believe in 1997.

Leif is a Senior full Instructor under Sifu Hartsell in JKD Grappling, JKD and Jun-Fan and Filipino Kali as well he had the opportunity to attend PG Sulite`s seminars here in California back in the mid 90`s.

Welcome to the Family Leif smile

JKD hilsen
Leif T. Røbekk

”Så i bunn å grunn , handler JKD om hvordan DU som utøver kan levere dine saker på den mest effektive, hardeste og raskeste måten DU kan oppnå. "Leif T. Røbekk”    www.moldekampsportsenter.no
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #1 on: 07.03.13 at 14:14:34 »

Åmeninnihelvete... dette er viktig å få med seg!

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Leif T. Røbekk
*
Veteran

« Reply #2 on: 07.03.13 at 14:20:38 »

Hei hei, håper alt står bra til med deg, looong time now :-)

Skulle egentlig være en uke samens med Dave nå i Sverige, men det gikk ikke denne gangen :-(

Åmeninnihelvete... dette er viktig å få med seg!

JKD hilsen
Leif T. Røbekk

”Så i bunn å grunn , handler JKD om hvordan DU som utøver kan levere dine saker på den mest effektive, hardeste og raskeste måten DU kan oppnå. "Leif T. Røbekk”    www.moldekampsportsenter.no
R.H.
*
Forummedlem

« Reply #3 on: 08.03.13 at 18:44:16 »

Kommer dere til og starte opp i oslo ? evt hvor og til hvilke tider ? er inntr. i og prøve fma men trenings tidene til oslo kali kræsjer med judoen. derfor har jeg ikke fått prøvd meg på fma enda. er det evt noen som kanskje vet om en fma klubb i oslo som ikke trener på mandager og onsdager ?

4. kyu njjk
Leif T. Røbekk
*
Veteran

« Reply #4 on: 13.03.13 at 19:44:12 »

Hei.

Så langt blir det ikke noe Lameco Eskrima klubb i Oslo.

Jeg kommer til Oslo om ikke alt for lenge for å kjøre en workshop i Lameco Eskrima og noe grappling fra Larry Hartsell og Erik Paulson,

Jobber med å finne et lokale nå :-)

Kommer dere til og starte opp i oslo ? evt hvor og til hvilke tider ? er inntr. i og prøve fma men trenings tidene til oslo kali kræsjer med judoen. derfor har jeg ikke fått prøvd meg på fma enda. er det evt noen som kanskje vet om en fma klubb i oslo som ikke trener på mandager og onsdager ?

JKD hilsen
Leif T. Røbekk

Odin L.
Gjenganger

« Reply #5 on: 09.09.13 at 11:46:50 »

Er dato bestemt og lokale funnet? For de av oss som har langt å reise er det greit å ha litt tid til å planlegge.
Leif T. Røbekk
*
Veteran

« Reply #6 on: 11.09.13 at 22:18:37 »

Er dato bestemt og lokale funnet? For de av oss som har langt å reise er det greit å ha litt tid til å planlegge.

Lameco seminar i oslo kali sikaran sine lokaler 19-20 oktober med Dave Gould :-)
« Last Edit: 12.09.13 at 07:17:44 by Leif T. Røbekk » Logged

JKD hilsen
Leif T. Røbekk

CDS
Forumavhengig

« Reply #7 on: 12.09.13 at 07:05:08 »

Lameco seminar i oslo kali sikaran sine lokaler 27-27 oktober med Dave Gould :-)

Så det er ikke lenger 19. og 20. oktober som det først ble sagt?

"Var du aldri redd?"
"Nei, jeg kommer fra Rjukan, vet du"
Gunnar "Kjakan" Sønsteby
Leif T. Røbekk
*
Veteran

« Reply #8 on: 12.09.13 at 07:13:52 »

Du har helt rett, det ER 19 og 20 Oktober :-)

Jeg blandet samens med helga etter da vi skal ha seminar med Roland Madrid i Molde :-)

Lameco seminar i oslo kali sikaran sine lokaler 27-27 oktober med Dave Gould :-)

Så det er ikke lenger 19. og 20. oktober som det først ble sagt?

JKD hilsen
Leif T. Røbekk

Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #9 on: 13.09.13 at 09:52:40 »

Da går jeg desverre glipp av dette, igjen!

Juggernaut Fight Group
Leif T. Røbekk
*
Veteran

« Reply #10 on: 13.09.13 at 10:04:35 »

Bombe :p

Da går jeg desverre glipp av dette, igjen!

JKD hilsen
Leif T. Røbekk

Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #11 on: 13.09.13 at 10:15:13 »

Sånn er det å være superhelt.... I Kina. Jeg får heller spare litt penger, og oppsøke mannen... hjemme.... midt på natten! Da skal vi se at det blir hands-on training!!

Juggernaut Fight Group
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Filipino Martial Arts (Moderators: Richard Haye, Agandhjin)  |  Topic: Lameco Eskrima .. « previous next »
Jump to:  

Social sharing