Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.01.18 at 14:45:38

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse (Moderators: Johannes Ibel, Agandhjin)  |  Topic: Kickboxing eller annen kampsport i Kongsberg? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Kickboxing eller annen kampsport i Kongsberg?

solo
*
Forummedlem

« on: 11.04.13 at 13:51:06 »

Er det noe kampsportklubber i Kongsberg som tar i mot nybegynnere?
Har trent litt kickboxing før, det var gøy smile Men skal flytte til Kongsberg til sommeren.. Må ha noe som forbrenner masse fett Wink

Besøk gjerne min nettside: w3senteret.com
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #1 on: 12.04.13 at 19:41:18 »

Er det noe kampsportklubber i Kongsberg som tar i mot nybegynnere?
Har trent litt kickboxing før, det var gøy smile Men skal flytte til Kongsberg til sommeren.. Må ha noe som forbrenner masse fett Wink

Meg bekjent finnes det ingen kickboxingklubber i Kongsberg, i hvert fall ingen som er aktive på konkurransefronten. Da må du nok til Drammen, hvor du til gjengjeld finner bra med kompetanse og treningsmuligheter.

Et kjapt google-søk avdekket derimot at det finnes både judo og MMA i Kongsberg.

http://www.nmmaf.no/kongsberg-mma/
solo
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 12.04.13 at 22:04:00 »

Tror nok at MMA er bedre en judo for min del! Fulgte de på Facebook nå, så skal jeg se nærmere på dette til starten av høsten!! Regner med at de kjører opptak på nybegynnere da!

Besøk gjerne min nettside: w3senteret.com
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse (Moderators: Johannes Ibel, Agandhjin)  |  Topic: Kickboxing eller annen kampsport i Kongsberg? « previous next »
Jump to:  

Social sharing