Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.17 at 12:21:58

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Kung Fu & Wushu  |  Topic: Kung fu Wing chun - fredrikstad 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Kung fu Wing chun - fredrikstad

Sivertsko
*
Forummedlem

« on: 16.06.13 at 19:51:52 »

Er det noen i nærheten i fredrikstadområdet som er interessert i wing chun eller annen form for kung fu? Jeg har trent meget uhøytidlig wing chun med en venn i noen år, nå har vi flyttet langt fra hverandre og jeg er på utkikk etter en å trene med. Kun for morro, jeg er ingen dreven type, men kjenner til litt basic teknikker og er veldig glad i måten å bevege seg på.

Jeg er 22 år, men trener gjerne med hvem som helst. Ung, gammel, jente og gutt. Ta kontakt på sivertskofterud@gmail.com for en hyggelig prat.
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #1 on: 17.06.13 at 00:45:50 »

Håper du finner noen lokale du kan utforske WC med. Det virker som du har en veldig bra grunnleggende holdning og nysgjerrighet. Hadde du vært nærmere sørlandet, skulle jeg gjerne strukket ut hånden.

Anbefaler deg å ta kontakt med WC gruppen i Drammen og/eller Oslo om du ønsker å få kvalifisert undervisning. Dette er en av mest etablerte skolene i kung fu generelt i Norge. Frode Strøm skriver i ny og ne på forumet, og leser nok også denne tråden før eller senere.

Lykke til  smile

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Sivertsko
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 06.07.13 at 13:32:44 »

Takk for hyggelig svar.
Jeg har vært i kontakt med han Frode, men det er litt langt for meg å dra inn til de stedene de holder til desverre.

Ser ut til at jeg må fortsette å belage meg på den noe uortodokse metoden å spørre tilfeldig mennesker jeg får en følelse av at de kan ha vært borti noen former for kung fu Roll Eyes Ønsk meg lykke til, det er virkelig ikke alle med asiatisk opprinnelse som kan Kung Fu har jeg funnet ut.  Sad
Thor
*
Forummedlem

« Reply #3 on: 31.08.13 at 14:35:36 »

Vi har en liten gruppe i hhv. Drammen og Kristiansand, vet ikke om noen av de kan være av interesse.

Du kan sende meg en PM for kontaktinfo, ellers er det litt info på hjemmesiden vår.

Mvh,
Thor Legvold
Little Idea Ving Tsun Kung Fu
www.littleidea.net
Thomasbrarud
*
Forummedlem

« Reply #4 on: 22.12.13 at 23:54:35 »

Halla!
Jeg har nylig sett på noen filmer, og fått det adrenalin kicket til å lære meg noe type kampsport, og er utrolig fasinert av Wing Chun  smile

Hadde jo vært spenendes å prøve å lært seg kampsport, jeg har ikke noe erfaring med det fra før, men er en rask lærer! Interessen er der smile

Bor i Frk.Stad Rolvsøy, vet ikke om det er for langt unna?  happy happy
Wing tzun
*
Forummedlem

« Reply #5 on: 24.04.14 at 09:57:52 »

hei, jeg heter andre og jeg er tysk. Vi trener Wing Chun i Brevik (Porsgrunn) hver tirsdag og torsdag. Jeg vet dette er litt langt men ....
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Kung Fu & Wushu  |  Topic: Kung fu Wing chun - fredrikstad « previous next »
Jump to:  

Social sharing