Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.01.18 at 07:41:27

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Selvforsvar (Moderators: Rune Lind, Tormod, Simon Flack)  |  Topic: My self-defence sucks 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

My self-defence sucks

VW
Forumavhengig

« on: 06.09.13 at 09:31:42 »

Mange gode observasjoner her som jeg kan kjenne meg igjen i  smile
http://godsbastard.blogspot.co.uk/2013/09/my-self-defence-sucks-300813.html

Training is a process of recognizing and realizing, not imitating and accumulating - Sam Chin
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #1 on: 13.09.13 at 09:47:44 »

Flott artikkel.

Den samler endel løse tanker jeg har hatt lenge, og fører meg innpå andre tråder. Spesielt rundt dette med "Hvor farlig er verden - egentlig?". Drapsstatistikk, voldtektshysteri og psykotiske apekatter er viktige komponenter i rekruttering av nye medlemmer i noen klubber. Dette kan være minst like feil som "the ultimate death touch" som noen tradisjonelle grupperinger selger.

Folk har rett og slett ikke bruk for å trene på det nivået jeg gjør (1-9). Det har tatt mange år å jobbe opp kapasitet for den idiotien vi holder på med. "Vanlige folk" misforstår ofte nivået, metoden, hensikten og min absurde sans for analyse av voldskaos. Hva jeg syntes er interessant og spennende, er noe helt annet enn hva kundene mine trenger. Samtidig, så kan også kunden ofte ønske noe helt annet enn han/hun faktisk trenger.

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
VW
Forumavhengig

« Reply #2 on: 13.09.13 at 12:39:06 »

Er det en "like"-knapp her noen sted?  smile

Training is a process of recognizing and realizing, not imitating and accumulating - Sam Chin
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #3 on: 13.09.13 at 12:48:21 »

Burde vært det! Bra innlegg av Aga smile
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Selvforsvar (Moderators: Rune Lind, Tormod, Simon Flack)  |  Topic: My self-defence sucks « previous next »
Jump to:  

Social sharing