Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 15:00:54

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: UFC 165 ***SPOILERS*** ***MASSE SPOILERS*** 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

UFC 165 ***SPOILERS*** ***MASSE SPOILERS***

Apefisk
Forumavhengig

« on: 22.09.13 at 21:54:52 »

***SPOILERS***

Alexander Gustafsson. Min nye helt. Fy faen for en kamp!  boxing Hva syntes dere om kampen? Og dommeravgjørelsen? Sykt imponert av brytinga hans. Fantastisk kamp!

Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #1 on: 22.09.13 at 22:41:51 »

Jeg synes Alexander gjorde en veldig bra innsats. Men mye som han kunne gjort anderledes. Men det er lett å sitte bak en tvskjerm å se hva som kan gjøres. det er noe annet å være i ringen sammen med Jon Jones.

Dommeravgjørelsen var helt ok. Jones vant den kampen.

265lbsfist
*
Veteran

« Reply #2 on: 23.09.13 at 05:40:09 »

Alex vant 1. runde klart og Jones de to siste klart.

Runde 2 og 3 kunne gått begge veier avhengig av den enkelte poengdommer, men marginene var på Jones sin side denne gang.

49-46 derimot var merkelig. Men, men.

Om ikke Jones var skadet før kampen eller at han eventuelt ikke tok treninga alvorlig fordi han undervurderte Alex så tror jeg han taper tittelen til han i en rematch.

Mannen uten x
Veteran

« Reply #3 on: 23.09.13 at 12:06:58 »

synes ikke avgjørelsen var noe å whine for. Jeg hadde gus i runde 1 og 2. Jones i 4 og 5. 3 var åpen. Å kalle det et ran, er rart!

Kunne hadde det gått andre veien, ville mange sagt at Jones ble rana. Gus tar rematchen!

Mr. sexy!
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #4 on: 23.09.13 at 16:34:31 »

Jeg hadde Gus ganske klart i 1 og 3, Jones i 4 og 5. 2 Runde var helt åpen imo. Kunne gått begge veier og ingen av delene hadde vært et ran. Dog er det jo slik at man skal overbevise om man skal ta fra noen tittelen. Så en helt grei avgjørelse, selv om jeg selvsagt håpet på Alexander. Men det var en fantastisk match og Alex er virkelig beintøff!

Jeg tror en rematch vil være uhyre spennende og riktig! Dog tror jeg Jones vil klare å kalibrere seg bedre til neste match, selv om jeg ikke tror Alex lenger vil være noen stor underdog.

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #5 on: 23.09.13 at 21:01:00 »

Jepp, utrolig jevn kamp, og hørt folk gi 4-5 runder til både Jones og Gustafsson. Håper på en rematch selv. Barao imponerte og, herlig spark. Blir gøy å se han mot Dominick Cruz!

Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #6 on: 23.09.13 at 21:05:29 »

Gus Vs. Jones var en utrolig fet kamp. Det kan bli spennende å se hvordan Jones håndterer å ha blitt såvidt "menneskeliggjort" av Gustaffsson. Han er den første som har tatt Jones ned, og selv om det ikke førte til noe, er det en slags psykologisk milepæl. I tillegg er han den første som har stanset Jones sine takedownforsøk over lang tid -- faktisk helt frem til det tolvte (?) forsøket i den femte runden. Ved å tvinge Jones til å slåss stående, avslørte han også hvor sårbar den "strekke ut en abnormalt lang arm og bevege seg rett bakover"-taktikken er mot en god, uredd bokser med lang rekkevidde.

Samtidig kan folk slutte å spekulere mer i om Jones er tøff, eller om han tåler juling. Han har til gangs bevist at han er en rå fighter på alle vis. Sparkene hans er også vanvittig skumle, selv om jeg personlig har lite til overs for spark rettet mot motstanderens kne.
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #7 on: 26.09.13 at 10:29:32 »

Det blir ikke rematch med en gang, slik som det var snakk om rett etter kampen. Istedet så blir neste tittelkamp Jones mot Glover Teixeira.

Jeg synes dette er helt greit. Siden Glover har jobbet seg oppover, og fortjener en tittelkamp. Alexander er ung. Så om han fremdeles vinner neste kamp, mot hvem enn det blir, så kan de møtes neste gang.

Hva synes dere?

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #8 on: 26.09.13 at 20:43:52 »

Litt både og. Jeg synes Alex gjorde en såpass god kamp at han fortjener en rematch, i tillegg til at jeg ikke har helt trua på Glover mot Jones. Det hadde jeg ikke på Gus heller, det skal være sagt, men Glover ser ut som et litt for "easy target", så jo hvor mange ganger Bader traff han i ansiktet før Glover rørte haka hans.

Samtidig er jeg lei av at divisjonene stopper opp pga rematcher, TUF, skader og denslags, så det å la flest mulig prøve seg er jeg tilhenger av.

Apefisk
Forumavhengig

« Reply #9 on: 26.09.13 at 20:51:33 »

Alexander vs Rashad kunne blitt en veldig kul kamp, gitt at han stopper nedtagningene til Rashad og.

Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: UFC 165 ***SPOILERS*** ***MASSE SPOILERS*** « previous next »
Jump to:  

Social sharing