Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.18 at 10:11:34

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: Søker fightere til kampsportfilm!! 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Søker fightere til kampsportfilm!!

mrlee
*
Veteran

Elvis has left the building.....
« on: 08.10.13 at 17:22:30 »

Undertegnede er med i produksjonsteamet på en ny kampsportfilm, som er en del av en episodebasert serie om psykopaten "Skjegg". Denne kampsportepisoden skal spilles inn over Jul. Vi trenger å samle inn en del fightere innen forskjellige stilarter. Vi trenger også ei jente som vil være med, både som fighter og skuespiller. Hun MÅ også da stille opp i episode 6, da det er sammenheng mellom episode 5 (kampsportepisoden) og episode 6.

Her er et lite utkast til plottet i filmen:

"Psykopaten Skjegg forviller seg inn på en ulovlig kampsportturnering og blir forvekslet for en av utøverne. Da må han slåss seg gjennom flere sterke konkurrenter innelåst i et bur av strømførende gitter hvor reglene bestemmes etter skjønn av den overivrige kommentatoren..."

Dette er amatørfilm på høyt nivå, og alt blir filmet i løpet av ei langhelg. Vi snakket mikrobudsjett og det er derfor ingen midler til å betale fighterne, så den belønningen de får, er å vise frem sine skills på film. smile

Vi leter også etter egnet innspillingslokale, GJERNE et lokale med bur, publikumsplasser osv. Og kan det skaffes en busslast eller 4 med publikummere, så vil det være til stor hjelp for produksjonsverdien i filmen. Ta kontakt  om dere vet noe som kan brukes.

Vi vil gjerne ha fightere fra forskjellige stilarter i filmen, f.eks. Capoeira, Kung Fu (gjerne en dyre-stil som mantis, monkey, tiger, snake el.l.), en bryter, MMA-utøver, kickboxer/thaiboxer, streetfighter, TKD-utøver (spark-ekspert) osv.  Send gjerne med klipp fra trening el.l. dere som vil være med, så vi kan se litt hva dere driver med. Takk!

Ta kontakt enten her på innboksen eller på mail: post@violenceproductions.com
« Last Edit: 08.10.13 at 17:24:46 by mrlee » Logged

Mannen uten x
Veteran

« Reply #1 on: 08.10.13 at 23:10:18 »

"streetfighter"? Trodde det bare var noe man skrev i youtube klipp der wanna-be-gangstere står i baris og slåss for å markere sin gate..

Mr. sexy!
mrlee
*
Veteran

« Reply #2 on: 09.10.13 at 00:02:28 »

Og DET sier "Mannen uten X".... da forslår jeg at hvis du ikke har noe mer konstruktivt å komme med, så kan du spare deg for å skrive noe i det hele tatt. Eller er det bare for å være drittsekk du slenger med leppa? Må si jeg begynner å bli drittlei slike tastaturkrigere som deg, som tydeligvis ikke klarer å motstå fristelsen til å kritisere og være stor i kjeften.
« Last Edit: 09.10.13 at 00:39:25 by mrlee » Logged

AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #3 on: 09.10.13 at 00:47:00 »

Hva legger du i streetfighter da? Jeg stusset også litt på dette....
mrlee
*
Veteran

« Reply #4 on: 09.10.13 at 01:02:30 »

Ordet "streetfighter" er jo noe som ble brukt mye i filmtitler for en del år tilbake, som f.eks. i Van Dammes "Street Fighter" fra 1994, og ikke minst de klassiske 70-talls filmen "The Streetfighter". Har man sett LITT kampsportfilm, så burde man vite det. Når jeg slengte ut noen eksempler på hva vi søker etter, så er det for første kun EKSEMPLER og skal jeg da måtte "finforklare" hva jeg mener med en streetfighter her, så er det vi gjerne ser i filmer av typer som er bråkmakere på utesteder, aggressive drittsekker som egger til bråk ute på byen, og som bruker alt de har rundt seg av våpen, uten å sky noen midler.

Det er den TYPEN folk som man kan tenke seg i en av fightrollene i filmen, verre enn som så er det ikke.

AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #5 on: 09.10.13 at 01:08:09 »

Ordet "streetfighter" er jo noe som ble brukt mye i filmtitler for en del år tilbake, som f.eks. i Van Dammes "Street Fighter" fra 1994, og ikke minst de klassiske 70-talls filmen "The Streetfighter". Har man sett LITT kampsportfilm, så burde man vite det. Når jeg slengte ut noen eksempler på hva vi søker etter, så er det for første kun EKSEMPLER og skal jeg da måtte "finforklare" hva jeg mener med en streetfighter her, så er det vi gjerne ser i filmer av typer som er bråkmakere på utesteder, aggressive drittsekker som egger til bråk ute på byen, og som bruker alt de har rundt seg av våpen, uten å sky noen midler.

Det er den TYPEN folk som man kan tenke seg i en av fightrollene i filmen, verre enn som så er det ikke.

Jo, men er du ute etter en virkelig "streetfighter"? Jeg skjønte bare ikke helt utlysningen. Er det en bølle du ønsker som skuespiller eller en som kan "imitere" en streetfighter?
mrlee
*
Veteran

« Reply #6 on: 09.10.13 at 01:12:58 »

Det er jo rollefigurer da.

AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #7 on: 09.10.13 at 01:29:58 »

Det er jo rollefigurer da.

Jo, men hvem kan "streetfighting" om ikke det er en streetfighter? Jeg skjønner jo at det er rollefigurer smile
mrlee
*
Veteran

« Reply #8 on: 09.10.13 at 01:34:42 »

Igjen, dette er bare et FORSLAG til en rolle, det er ikke slik at vi på død og liv MÅ ha med en "streetfighter", så jeg skjønner ikke hvorfor dere henger dere så sjukt opp i det ordet? Hvem som helst som har kampsporterfaring og som kan spille en "streetfighter-type", kan da være - nettopp det, en "streetfighter": Det spiller ingen rolle hvilken bakgrunn personen har, det kan være boksing, bryting, karate eller hva som helst egentlig.

Er vi ferdige med dette da? Kan vi komme tilbake til saken? Om det finnes folk her som vil være med i en kamsportfilm? Takk.

AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #9 on: 09.10.13 at 14:29:50 »

Igjen, dette er bare et FORSLAG til en rolle, det er ikke slik at vi på død og liv MÅ ha med en "streetfighter", så jeg skjønner ikke hvorfor dere henger dere så sjukt opp i det ordet? Hvem som helst som har kampsporterfaring og som kan spille en "streetfighter-type", kan da være - nettopp det, en "streetfighter": Det spiller ingen rolle hvilken bakgrunn personen har, det kan være boksing, bryting, karate eller hva som helst egentlig.

Er vi ferdige med dette da? Kan vi komme tilbake til saken? Om det finnes folk her som vil være med i en kamsportfilm? Takk.

Så man må ha kampsporterfaring for å spille en streetfightertype. Da var det ikke så klart for meg allikevel hva du er ute etter smile Men, håper du finner streetfighteren din (og alle de andre) og har det gøy smile
mrlee
*
Veteran

« Reply #10 on: 09.10.13 at 16:17:31 »

Det sier seg jo selv at når man skal lage kampsportfilm, så er det en fordel med en kampsportbakgrunn for de skuespillerne som er med. Eller er det ulogisk?

AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #11 on: 09.10.13 at 16:58:34 »

Det sier seg jo selv at når man skal lage kampsportfilm, så er det en fordel med en kampsportbakgrunn for de skuespillerne som er med. Eller er det ulogisk?

Nei, men jeg trodde en "streetfighter" var en uten kampsportbakgrunn, men som bare "sloss brutalt med det han måtte finne for hånden" (Nesten dine egne ord). Derfor jeg ikke helt forstod hvorfor også streetfighteren måtte ha kampsporterfaring. Men dette blir bare semantikk, og egentlig ikke så veldig interessant for hva du er ute etter. Så jeg gir meg her og ønsker deg lykke til!
Mannen uten x
Veteran

« Reply #12 on: 09.10.13 at 19:26:19 »

Jeg skal bare svare kort og greit, så vi kan komme til bake til saken.
1. Jeg er ikke noen "tastatur-kriger". Hadde det ikke vært for at jeg registrerte meg på dette forumet når jeg var tenåring, hadde jeg gjerne stått der med fult navn. Dog så ønsker jeg ikke å assosieres med alt hva jeg trodde\mente på den tiden.
2. Jeg skjønner hva du mener når du sier det er en "rollefigur". Det jeg stussa på var sammenhengen. Du putta en "rollefigur" midt oppe i oppramsingen av seriøse-kampsporter. "streetfighter" er et ekstremt negativt ladet ord. Ihvertfall for meg. 

Hva ville du helst at datteren(evt. din fremtidige datter) skal date? En bokser, bryter eller streetfighter. Ser du poenget mitt? (retorisk spørsmål).

Nå lar vi dette ligge, og så kan vi heller slette alt vi har skrevet om en dag eller to, sånn at tråden holdes rein.

Mr. sexy!
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: Søker fightere til kampsportfilm!! « previous next »
Jump to:  

Social sharing