Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 15:01:48

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: Håpløs MMA-artikkel hos dagbladet. 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2]  All Go Down Print

Håpløs MMA-artikkel hos dagbladet.

AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #15 on: 13.11.13 at 15:23:51 »

Hvis jeg hadde hatt et barn som ønsket å konkurrere i barneligaen (grappling), så hadde jeg ikke hatt noen innvendinger mot å la barnet mitt konkurrere. Jeg mener det blir lite gjennomtenkt å ha innvendinger mot denne formen for konkurranse, men være uanfektet hva andre idretter gjelder. Livet og helsa er på mange måter skjørt, og som en klok lege en gang sa til meg, så er "det tryggeste å gjøre å sette seg i et kvadratisk, hvitt rom, skru av lyset og vente på å dø". Selvsagt satt på spissen, men jeg synes det er fine ord å tenke på når man gjør slike vurderinger.
Shemhazai
Veteran

Homo Homini Lupus
« Reply #16 on: 13.11.13 at 16:04:40 »

Livet og helsa er på mange måter skjørt, og som en klok lege en gang sa til meg, så er "det tryggeste å gjøre å sette seg i et kvadratisk, hvitt rom, skru av lyset og vente på å dø".

LOL!

Arte suave.
Pages: 1 [2]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: Håpløs MMA-artikkel hos dagbladet. « previous next »
Jump to:  

Social sharing