Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 15:00:20

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: Hjelp til kjp av MMA utstyr i nettbutikk 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Hjelp til kjp av MMA utstyr i nettbutikk

vnsol
*
Forummedlem

« on: 07.01.14 at 23:40:32 »

www.undisputed.se Noen som har erfaring med handle varer fra denne siden? Slipper man unna med bare MVA eller m man betale toll p varen ogs? Ettersom jeg har skjnt s har ikke sportsartikler noen toll, bare moms, korrekt? Synes det er s f norske nettbutikker for kamsport utstyr og veldig drlig utvalg. Noen tips?
Mannen uten x
Veteran

« Reply #1 on: 10.01.14 at 00:59:17 »

www.undisputed.se Noen som har erfaring med handle varer fra denne siden? Slipper man unna med bare MVA eller m man betale toll p varen ogs? Ettersom jeg har skjnt s har ikke sportsartikler noen toll, bare moms, korrekt? Synes det er s f norske nettbutikker for kamsport utstyr og veldig drlig utvalg. Noen tips?

Jeg er ikke helt sikker p reglene, men jeg ville vrt forsiktig med kjpe fra sverige, pga pris.
Du m nok betale fortollingsbegyr (om du ikke gjr det selv) og MVA. Og vips blir varen veldig mye dyrere!

Skal man frst kjpe fra utlandet, finnes det billigere sider!

Mr. sexy!
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: Hjelp til kjp av MMA utstyr i nettbutikk « previous next »
Jump to:  

Social sharing