Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.17 at 22:01:47

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert (Moderator: Tormod)  |  Topic: Ønsker å Trene med BAS fra Bas ;) (Body Action System) 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Ønsker å Trene med BAS fra Bas ;) (Body Action System)

SpiritWolf
*
Forummedlem

« on: 15.01.14 at 16:02:03 »

Hei.
Jeg bor i Oslo og er blitt veldig interessert i å prøve trenings apparatet til BAS. (Body Action System)
http://bodyactionsystem.com/

Jeg lurte på om det er noen som kan gi meg noen tips for hvor jeg eventuelt kan få tak i en slik eller en replika av en slik BAS. Må nødvendigvis ikke være dønn lik heller, men vil gjerne ha en som kan stå fritt uten å trenge å montere den til veggen eller tak, samtidig som jeg ønsker å kunne trene uppercuts på den slik man kan på en slik BAS.

Jeg vet den har vært mulig å få tak i langt nede i sør Sverige for noen år siden, men den siden hvor de solgte den (Fighting side) har blitt borte for meg og jeg kan ikke huske hva den het.

smile Tips tas imot med stor takk smile

Takk. boxing biggrin
Mannen uten x
Veteran

« Reply #1 on: 17.01.14 at 12:11:38 »

Hei. Jeg kan kanskje komme med noen innspill om denne;

1. Mange av putene er veldig langt ifra hverandre. Dette gjør at hooker blir ekstremt urealistisk. Når man slår kryssen på det som skal være "haka" for så å følge opp med en hook på et mål som er 40 cm unna. Da lærer man seg til uvaner.
2. Jeg har dårlig erfaring med ting som står på bakken. Jeg hadde fighter sin gulvstående bag (med et stål-element i bunn. Den vakla mer enn en lett bag som hang fra taket!
3. Min erfaring med de som har flat bunn (og da er fylt med sand eller vann) er at de er vansklige å kjøre ordentlig på. Med en gang de starter å "vakle", er den over halve rommet!

Min forslag:
1. Det finnes heng til boksebagger man fester i vegg, altså så blir de som en motsatt "L". Søk "wall mounted pad" på google, og så ser du bilder av hva jeg mener!
2. Det finnes også puter som man putter opp rett på veggen. Mange av dem er formet slik at man kan slå uppercuts.
3. Evt. Så kan man kjøpe en "tåre-bag". Dette er en bag som er formet som en dråpe. Perfekt for boksing mtp. uppercuts.

« Last Edit: 17.01.14 at 12:24:33 by Mannen uten x » Logged

Mr. sexy!
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert (Moderator: Tormod)  |  Topic: Ønsker å Trene med BAS fra Bas ;) (Body Action System) « previous next »
Jump to:  

Social sharing