Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.18 at 11:06:21

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: VGTV: Skal du ha juling? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

VGTV: Skal du ha juling?

Gibson
« on: 17.04.14 at 19:12:25 »

http://www.vgtv.no/#!/video/79868/skal-du-ha-juling-episode-3-vegard-short-cut-olsen-vs-bernt-hulken-hulsker

Noen som følger med på dette? smile
perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #1 on: 18.04.14 at 21:43:28 »

Sett de to første episodene, småmorsomt, selv om det blir litt amputert av begrensningen i tillatte slag smile

Artige typer da.

Per B. Løvsletten
Addey
Mr. Nice Guy :)
*
Veteran

It's okay - he's in a happy place now.
« Reply #2 on: 20.04.14 at 08:33:20 »

Etter Norges beste fighter er dette den andre realityserien jeg noen sinne har sett. Morsomme typer ja, og veldig synd at regelverket er så utrolig begrenset, men jeg må gi gutta cred for at de går i ringen såpass aggressivt som de gjør etter bare fem ukers trening. I neste runde tror jeg det muligens kommer første deltaker med et snev av kampsportbakgrunn, mot Jonna Støme, som faktisk klarte det kunststykket å klare null situps... Trodde ikke det var mulig engang jeg, hvem klarer ikke å sette seg opp fra liggende liksom?

Nightwatch
*
Forummedlem

« Reply #3 on: 21.04.14 at 17:03:46 »

I neste runde tror jeg det muligens kommer første deltaker med et snev av kampsportbakgrunn, mot Jonna Støme, som faktisk klarte det kunststykket å klare null situps... Trodde ikke det var mulig engang jeg, hvem klarer ikke å sette seg opp fra liggende liksom?
Dårlig start på dagen å ikke klare å sette seg opp i senga smile
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: VGTV: Skal du ha juling? « previous next »
Jump to:  

Social sharing