Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.11.17 at 06:30:10

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: JKD Oslo 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

JKD Oslo

Narum
*
Forummedlem

« on: 09.06.14 at 00:32:26 »

Jeg brukte søkefunksjonen, men jeg fant ingen nyere artikler angående Jeet Kune Do i Oslo. Jeg er nyinnflyttet her i byen, og har lyst til å begynne med JKD.

Så, mitt spørsmål er vel egentlig ganske rett frem - finnes det et sted i Oslo som underviser dette? Det nærmeste jeg fant igjennom Google var JFJKD i Moss; det er ikke langt unna, men det blir dyrt å måtte pendle frem og tilbake tre ganger i uken.

Hvis det er slik at det ikke er JKD i Oslo, vurderer jeg Krav Maga istedet!

Hilsen Benjamin!
Addey
Mr. Nice Guy :)
*
Veteran

It's okay - he's in a happy place now.
« Reply #1 on: 09.06.14 at 10:18:50 »

Skal ikke si 100% sikkert, men jeg tror ikke det er noen i Oslo som driver med JKD for øyeblikket, i hvert fall ikke som driver noen klubb.

T.D
Gjenganger

« Reply #2 on: 09.06.14 at 18:40:11 »

Hei, vi i  JFJKD  Moss planlegger et seminar til høsten   i Oslo. Hvis det er noen interesserte så mulig vi kan starte en klubb i Oslo.

Mvh Torbjørn.

www.jkd.no
Narum
*
Forummedlem

« Reply #3 on: 09.06.14 at 18:45:22 »

Jeg vil absolutt delta om det blir en klubb i Oslo. Jeg er nok sikkert ikke den eneste! smile
Zeppelin
Gjenganger

« Reply #4 on: 10.07.14 at 12:00:23 »

Hei Narum

Jeg driver en relativt stor JF Jeet Kune Do gruppe i kviteseid i vesttelemark.
Jeg har seminarer og opplæring av instruktører og er behjelpelig med å starte nye treningsgrupper over hele landet.
Send meg en Mail om du er interessert i å starte en trenings gruppe i Oslo så kan jeg (om ønskelig ) være behjelpelig med det formelle rundt dette, + sette deg i kontakt med diverse andre utøvere rundt i Norge ,Sverige Finland etc ..

Mail adressen min er  memnock666@gmail.com

Mvh
Håkon Didriksen (senior instruktør i jfjkd Skandinavia,president i jfjkd alliansen i Europa, leder for Tw Jkd Norge )

I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark.
Muhammad Ali
AMI
*
Forummedlem

« Reply #5 on: 14.07.14 at 17:25:29 »

Hei, Benjamin,

hyggelig å høre at du er interessert i JKD smile

Vi i JFJKD Moss har delvis sommerferie, men vi møtes likevel hver onsdag i Nesparken i Moss for å trene litt. Om du har lyst er du velkommen til å komme på en trening for å se litt hva vi holder på med. Det er bare å sende meg en melding på post(a)jfjkd.no.

Ellers håper jeg du nyter sommeren der du er!

Med vennlig hilsen,

Andreas
www.jfjkd.no

"Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentialyy your own!" - Bruce Lee
Rodel
Forumavhengig

« Reply #6 on: 14.07.14 at 21:51:52 »

Hei Benjamin.

Willy Jensen på forumet underviser i JKD uder paul vunak hvis jeg ikke tar helt feil. Han er i Oslo. Kontakt han om du ønsker JKD trening! smile

Listen then you will understand and through understanding you will become open minded and people who arent willing to be  taught in different ways will not learn anything...
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: JKD Oslo « previous next »
Jump to:  

Social sharing