Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.01.18 at 14:48:49

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse (Moderators: Johannes Ibel, Agandhjin)  |  Topic: Er dette et døende forum? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 3 4 [5]  All Go Down Print

Er dette et døende forum?

Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #60 on: 26.01.16 at 23:22:24 »

Du beriker i hvert fall forumet med litt sårt tiltrengt underholdning, Noshow -- det skal du sannelig ha! smile
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #61 on: 22.05.16 at 09:21:51 »

Det virker kanskje meningsløst å poste i denne tråden igjen, men det ser jo ikke akkurat lyst ut med tanke på aktivitet eller strukturelle endringer her.

Spørsmålet blir nå uansett:
Hvor diskuterer folk kampsport og selvforsvar for tiden?
Lillegutt79
Forumavhengig

« Reply #62 on: 23.05.16 at 07:09:10 »

Dette forum:   rip_1

ballwall

"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali
perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #63 on: 03.06.16 at 10:02:02 »

For egen del må jeg vel innrømme at kampsportdiskusjon har dabba litt av iom at jeg kun sporadisk trener kampsportrelaterte ting for tida.

Men det generelle inntrykket er vel at det er få "lokale" forum som har særlig til aktivitet for tida, og det som diskuteres har vel flytta litt plattform over til sosiale medier etc etterhvert.

I tillegg har jeg litt inntrykk av at endel ting har begynt å bli litt ferdigsnakka, hvertfall her inne smile .

Per B. Løvsletten
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #64 on: 04.06.16 at 21:57:10 »

Ja, en ser jo nok av kampsportdiskusjoner på fjesboka, men da gjerne av typen  flyktige ordvekslinger knyttet til statusoppdateringer og lignende. Synes ikke det er noe fullverdig substitutt for et klassisk nettforum (som dette), men så blir jeg da også tidvis for å være både nostalgisk og utviklingsfiendtlig på en rekke områder. 😎
Pages: 1 2 3 4 [5]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse (Moderators: Johannes Ibel, Agandhjin)  |  Topic: Er dette et døende forum? « previous next »
Jump to:  

Social sharing