Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.17 at 12:23:39

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Kung Fu & Wushu  |  Topic: Wing Tsun kung fu i Asker og Akershus 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Wing Tsun kung fu i Asker og Akershus

Sifu Gabriele
*
Forummedlem

« on: 01.08.14 at 08:54:28 »

Hei Folkens, jeg er helt fersk i denne forumen.

Jeg kom til Norge for 4 år siden fra Italia der jeg hadde en skole av Wing Tsun kung fu.

Nå tenkte jeg å åpne en skole her i Norge (bare et prosjekt nå). Bor selv i Asker og tenkte å finne noen kung fu entusiast som er lyst å trene med meg for å bli trening assistent. Tenkte å danne en liten gruppe av instruktører for å ha litt hjelp når jeg åpner  kurset (noe som jeg har veldig lite tid for akkurat nå som far av småbarn).

jeg har en liten side på facebook: https://www.facebook.com/wtfa.asker/  der er det en gammel video fra 2008 som viser litt stilen.

min e-post:  Sifu-gabriele@iwtfa.com

mvh
Sifu Gabriele
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #1 on: 04.08.14 at 13:10:05 »

Når jeg er hjemme så trener vi aktivt alt av sport/nærkamp/etc i en liten gruppe i Arendal. Denne er nettopp blitt 10 år gammel! Vi trener ikke WT/WC, men liker å utvide horisonten vår.

Du er hjertelig velkommen til oss for å introdusere oss for stilen din. Vi kan ikke love deg noen honnarer dessverre, men det er greit å reise litt på seg for å lage litt nettverk smile

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Sifu Gabriele
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 04.08.14 at 16:53:25 »

Hei
Det virket kjempe gøy til jeg sjekket på kartet!! Sad
Kunne ha tenkt meg å ta en tur innom om det var noe nærmere!
Skulle dere være interessert i en heldagsseminar som introduksjon  i systemet så kan vi arrangere noe.
Send meg uansett en mail til Sifu-gabriele@iwtfa.com så har jeg din privat e-post om det skulle dukke opp noen mulighet.
Wink
Sifu Gabriele

P.s. Hvor er du når du ikke er hjemme? Om du vær i Akershus eller Oslo så kunne vi treffes i blant
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #3 on: 04.08.14 at 18:23:17 »

Jeg jobber i Kina/Mexico for tiden. Roterer 2-4 uker om gangen. Har sendt deg en mail.

Opp igjennom tidene på dette forumet så har vi reist endel frem og tilbake for å besøke hverandres klubber. Blitt introdusert for forskjellige systemer/konsepter, og diskutert ... ivrig! Kan anbefale deg å gjøre det samme. Når du får presentert degselv til de forskjellige gruppene, så er det lettere for folk å fatte interesse for dine aktiviteter i fremtiden.

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Kung Fu & Wushu  |  Topic: Wing Tsun kung fu i Asker og Akershus « previous next »
Jump to:  

Social sharing