Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.10.18 at 20:14:07

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Brazilian Jiu Jitsu / Grappling (Moderator: 265lbsfist)  |  Topic: Grappling i Bergen 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Grappling i Bergen

Mandodiao
Gjenganger

« on: 29.08.14 at 14:26:24 »

Hvilke gym anbefales i Bergen?  har noe basic erfaring, men rekner meg selv som en nybegynner

I utgangspunktet står det mellom Bergen Grappling, Frontline, Fight Fitness og Fitness First

Har trent på Fitness First før, og syntes det var for dårlig lokale (trangt på nybegynner) , og dårlig oppfølging (ble vist en teknikk et par ganger så måtte vi bare drille selv uten noen kommentarer på hvordan vi utførte det)
265lbsfist
*
Veteran

« Reply #1 on: 30.08.14 at 03:43:15 »

Jeg har trent med gutta på både Bergen Grappling og Frontline Bergen.

Veldig hyggelige og dyktige karer på begge steder.
squabbish
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 01.09.14 at 13:22:46 »

Enig. Ville gått for Frontline eller Bergen Grapplig. Holder dog en knapp på Frontline, siden de har instruktør med svart belte.
Mandodiao
Gjenganger

« Reply #3 on: 01.09.14 at 14:22:52 »

Takker for svar!

Er det noe nevnbart forskjell i fasilitetene/evt. hvor mange deltakere det er per parti?
squabbish
*
Forummedlem

« Reply #4 on: 01.09.14 at 15:10:57 »

Frontline er nok også valget om du foretrekker et fresht lokale. Tror begge klubbene har et behagelig antall folk på mattene til enhver tid, men Frontline har større lokaler med flere medlemmer.
ChristianSloper
**
Stuntposter

« Reply #5 on: 06.09.14 at 16:50:08 »

Frontline er nok også valget om du foretrekker et fresht lokale. Tror begge klubbene har et behagelig antall folk på mattene til enhver tid, men Frontline har større lokaler med flere medlemmer.

Tror ikke Frontline Bergen skal skryte på seg flere medlemmer enn Bergen Grappling.  Vil også nevne at Bergen Grappling har flere høyere graderte medlemmer enn Frontline Bergen.  Billigere å trene hos oss er det også :-)

Mandodiao
Gjenganger

« Reply #6 on: 06.09.14 at 17:02:43 »

http://letsdeal.no/deal/7869460
Er et fint tilbud hos Frontline nå.. Men jeg tenker at jeg kommer til å teste begge stedene
Det som teller mest for meg er hvordan oppfølging man får fra instruktører og mulighet for å rulle med erfarene folk, da det er det man gjerne lærer mest av
Et pluss for Bergen Grappling er jo at man kan gå opp og få litt standup trening hos FitnessFirst
ChristianSloper
**
Stuntposter

« Reply #7 on: 06.09.14 at 17:15:42 »

Ja, det er billigere hvis du bare skal trene i en måned :-)  Erfarne folk står jeg på at Bergen Grappling har flest av, men det er klart at vi er misunnelige på de fine lokalene til Frontline Bergen.   Jeg ville prøvd begge steder uansett.

Petter Brodin
*
Forummedlem

« Reply #8 on: 22.02.15 at 16:37:45 »

Jeg har ikke prøvd Frontline, men jeg var ekstremt fornøyd med de tre årene jeg trente i Bergen Grappling. En veldig god gjeng, pedagogiske og kompetente instruktører, og veldig god lagånd.

Det er selvfølgelig ikke dumt å trene under et svartbelte, men jeg tror at den ekstra verdien av det er relativt liten for "folk flest" når du uansett har så dyktige instruktører og lagkamerater med både lilla og brune belter i Bergen Grappling.

Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Brazilian Jiu Jitsu / Grappling (Moderator: 265lbsfist)  |  Topic: Grappling i Bergen « previous next »
Jump to:  

Social sharing