Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 14:58:03

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: MMA events i skandinavia 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

MMA events i skandinavia

Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« on: 03.10.14 at 18:22:52 »

Hvilke MMA eventer i Sverige og ellers i skandinavia finnes for tiden? Og hva er kravene for å stille til en lav profil kamp. Enten på underkortet, eller som amatør?

Finnes det amatør / merkekamper i Norge?

Kan man gå rett inn som proff feks på et event i sverige? hva med finland, danmark?

265lbsfist
*
Veteran

« Reply #1 on: 06.10.14 at 03:54:26 »

Sverige har veldig strenge regler.

Du må ha gått 6 type shootfightingmatcher eller mange fullkontakt stående og grapplingmatcher for i det hele tatt å få gått amatør med slag til hodet på bakken.

Du kan melde deg på ett proffshow, men svenske show matcher hardt så det ville jeg ikke ha anbefalt før du har plenty erfaring.

Danmark har et par bra amatørshow, men flere av deres proffshow har gått dunken de siste årene og sist nå European MMA. Så der har jeg ikke oversikt.
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

« Reply #2 on: 06.10.14 at 14:50:24 »

Takk for bra info. Har du navn og kontakt info til de danske amatør showene? hva heter de? smile

265lbsfist
*
Veteran

« Reply #3 on: 06.10.14 at 20:56:21 »

http://www.fightergalla.dk/

http://www.cagefightlive.dk/

Den siste er sjelden oppdatert, men kontaktinfoen skal være i orden. De har en facebookside som er mer aktiv
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

« Reply #4 on: 07.10.14 at 16:43:00 »

Tusen takk.

AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #5 on: 18.10.14 at 11:32:23 »

Finnes det amatør / merkekamper i Norge?

Ja, det finnes merkekamper. ¨

www.nmmaf.no

Arrangeres 4 ganger i året. Neste er nå i Tromsø 1. November. Tilhører du en klubb som er registrert i forbundet, kan du sende inn påmeldingsskjema og gå merkekamp. Regelverket er lettkontakt stående og grappling på bakken (C-kamp) eller lettkontakt mma (B-kamp).

Kan være grei erfaring hvis du planlegger å gå fullkontakt MMA (Eller er det bare prat?)
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

« Reply #6 on: 20.10.14 at 05:29:01 »

Akkurat. Jeg har et par stykker jeg har lyst å sende ut i kamp etterhvert. smile jeg er gammel og grønn på bakkekamp. Jeg tenkte på en tre-fire up and coming fighters jeg har

Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: MMA events i skandinavia « previous next »
Jump to:  

Social sharing