Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.17 at 21:59:27

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert (Moderator: Tormod)  |  Topic: Budo-Nord flettematte til hjemmetrening 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Budo-Nord flettematte til hjemmetrening

hesjedal
*
Forummedlem

« on: 23.12.14 at 06:31:03 »

Vurderer skaffe meg 3x3 meter med Budo-Nord flettematte 2,3 cm. De er tenkt brukt til BJJ og grappling. Ogs lett trening p kast og nedtakninger. Er det noen som har erfaring med disse? Vil 2,3 cm holde eller er det noe "tynt". Jeg vurderer bestille disse:
http://www.fighter.no/Shop/Product/Budo-Nord-flettematte-23-cm/40007-000-

Jeg vet Fighter.no anbefaler 4 cm for BJJ, men prismessig er jeg usikker p om jeg kan g for dette med tanke p pris.

Frank
Matsuda
**
Stuntposter

« Reply #1 on: 25.12.14 at 17:16:24 »

Det kommer litt an p hva slags gulv du skal legge mattene p. Hvis det er betonggulv kan mattene bli litt tynne med tanke p kast.
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #2 on: 26.12.14 at 22:42:00 »

Frank: Starter du en GG i Horten? smile
hesjedal
*
Forummedlem

« Reply #3 on: 27.12.14 at 18:09:10 »

Det kommer litt an p hva slags gulv du skal legge mattene p. Hvis det er betonggulv kan mattene bli litt tynne med tanke p kast.

Takk for innspill. P vinteren blir det nok p tregulv, mens sommertid er det godt mulig uthuset blir ryddet. Der er det betonggolv, men satser nok p at det skal g noenlunde greit til rulling.
hesjedal
*
Forummedlem

« Reply #4 on: 27.12.14 at 18:17:46 »

Frank: Starter du en GG i Horten? smile

Blir nok ikke noen offisiell GG, men har heller ikke tenkt grapple med en dummy. S jeg satser p at det skal bli helt greie muligheter for trene hjemme.
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Treningsrelatert (Moderator: Tormod)  |  Topic: Budo-Nord flettematte til hjemmetrening « previous next »
Jump to:  

Social sharing