Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.18 at 17:07:00

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jujutsu (Moderator: Addey)  |  Topic: Jujutsu-klubber i Oslo med bra vektrom 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Jujutsu-klubber i Oslo med bra vektrom

Thrusthamster
*
Forummedlem

« on: 09.04.15 at 08:06:23 »

Jeg har tidligere holdt på med Krav Maga og har lyst til å begynne med kampsport igjen. Tidligere har jeg tenkt på BJJ som en interessant kampsport, men jeg i det siste har jeg lest om Jujutsu. Det virker som en litt mer helhetlig kampsport, så jeg har lyst til å teste det ut.

Jeg studerer, og dermed har jeg ikke mye råd til å betale trening. Akkurat nå trener jeg og konkurrerer i styrkeløft. Jeg ser noen klubber har vektrom. Spørsmålet er om det finnes noen jujutsu-klubber i Oslo med vektrom som er bra nok til at jeg kan droppe treningssenter-medlemskapet, og dermed ha råd til å betale jujutsu? Det eneste jeg trenger er en vektstang med litt spinn i (altså passe bra kvalitet), nok vekter til rundt 250+ kg, en benk og en curlstang.

Ser det generelt er vanskelig å finne prisene til jujutsu-klubber i Oslo på nettsidene deres. Jeg har ikke råd til å betale stort mye mer enn 300+ kr i måneden for trening i tillegg til treningssenteret som er på 170 kr ca. Men hvis det finnes jujutsu-klubber som er så billige ville jo det vært et alternativ, og fjernet problemstillingen i det hele tatt.
Thrusthamster
*
Forummedlem

« Reply #1 on: 09.04.15 at 08:09:14 »

Rett etter jeg skrev denne fant jeg OSIs Jujutsu-klubb, og da har jeg egentlig svaret jeg trenger.  Tongue
Forsøkte å slette tråden men det gikk ikke.
Mannen uten x
Veteran

« Reply #2 on: 09.04.15 at 14:47:41 »