Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.18 at 17:07:00

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jujutsu (Moderator: Addey)  |  Topic: Jujutsu-klubber i Oslo med bra vektrom 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Jujutsu-klubber i Oslo med bra vektrom

Thrusthamster
*
Forummedlem

« on: 09.04.15 at 08:06:23 »

Jeg har tidligere holdt på med Krav Maga og har lyst til å begynne med kampsport igjen. Tidligere har jeg tenkt på BJJ som en interessant kampsport, men jeg i det siste har jeg lest om Jujutsu. Det virker som en litt mer helhetlig kampsport, så jeg har lyst til å teste det ut.

Jeg studerer, og dermed har jeg ikke mye råd til å betale trening. Akkurat nå trener jeg og konkurrerer i styrkeløft. Jeg ser noen klubber har vektrom. Spørsmålet er om det finnes noen jujutsu-klubber i Oslo med vektrom som er bra nok til at jeg kan droppe treningssenter-medlemskapet, og dermed ha råd til å betale jujutsu? Det eneste jeg trenger er en vektstang med litt spinn i (altså passe bra kvalitet), nok vekter til rundt 250+ kg, en benk og en curlstang.

Ser det generelt er vanskelig å finne prisene til jujutsu-klubber i Oslo på nettsidene deres. Jeg har ikke råd til å betale stort mye mer enn 300+ kr i måneden for trening i tillegg til treningssenteret som er på 170 kr ca. Men hvis det finnes jujutsu-klubber som er så billige ville jo det vært et alternativ, og fjernet problemstillingen i det hele tatt.
Thrusthamster
*
Forummedlem

« Reply #1 on: 09.04.15 at 08:09:14 »

Rett etter jeg skrev denne fant jeg OSIs Jujutsu-klubb, og da har jeg egentlig svaret jeg trenger.  Tongue
Forsøkte å slette tråden men det gikk ikke.
Mannen uten x
Veteran

« Reply #2 on: 09.04.15 at 14:47:41 »

Jeg har tidligere holdt på med Krav Maga og har lyst til å begynne med kampsport igjen. Tidligere har jeg tenkt på BJJ som en interessant kampsport, men jeg i det siste har jeg lest om Jujutsu. Det virker som en litt mer helhetlig kampsport, så jeg har lyst til å teste det ut.

Jeg studerer, og dermed har jeg ikke mye råd til å betale trening. Akkurat nå trener jeg og konkurrerer i styrkeløft. Jeg ser noen klubber har vektrom. Spørsmålet er om det finnes noen jujutsu-klubber i Oslo med vektrom som er bra nok til at jeg kan droppe treningssenter-medlemskapet, og dermed ha råd til å betale jujutsu? Det eneste jeg trenger er en vektstang med litt spinn i (altså passe bra kvalitet), nok vekter til rundt 250+ kg, en benk og en curlstang.

Nå er jo BJJ veldig mye mer "realitets"-rettet enn tradisjonell JJ. Også med tanke på konkuranser! Jeg vil tro at det derfor er lettere å finne styrketrenings apparater hos en BJJ-klubb framfor en JJ-klubb.

Og bare siden vi er på et litt for stille forum; hvorfor ikke teste MMA om du er på utkikk etter det som er mest komplett av kampsporter?

Mr. sexy!
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #3 on: 09.04.15 at 20:16:34 »

På Domus Athletica finner du et relativt velutstyrt styrkerom noen etasjer over kampsportrommet, ja.
Det er jo unektelig praktisk, i tillegg til at det er billig. Lykke til! 
Thrusthamster
*
Forummedlem

« Reply #4 on: 10.04.15 at 10:10:05 »

Nå er jo BJJ veldig mye mer "realitets"-rettet enn tradisjonell JJ. Også med tanke på konkuranser! Jeg vil tro at det derfor er lettere å finne styrketrenings apparater hos en BJJ-klubb framfor en JJ-klubb.

Og bare siden vi er på et litt for stille forum; hvorfor ikke teste MMA om du er på utkikk etter det som er mest komplett av kampsporter?

Jeg er klar over det, men BJJ-trening koster veldig mye de fleste klubbene. Var innom et par klubber for å se på utstyret, men jeg hadde ikke kunnet fortsette treningen der. Så jeg har veldig lyst til å starte BJJ-trening, men vil ikke ha råd før etter jeg er ferdig med studiene, siden jeg også må være medlem av et treningsstudio når jeg trener der.
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jujutsu (Moderator: Addey)  |  Topic: Jujutsu-klubber i Oslo med bra vektrom « previous next »
Jump to:  

Social sharing