Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 at 15:00:23

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: Smerte i knoken på langfinger 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Smerte i knoken på langfinger

Continum
*
Forummedlem

« on: 22.05.15 at 13:40:22 »

Hei.

Jeg har trent MMA i 4 måneder nå. Har i det siste begynte å få smerte i knoken på langfingeren på standup treningene. Så etter trening og dagen etter, kjenner jeg smarte bare ved å presse litt på knoken. Hvis jeg prøve å bokse så kjenner jeg intens smerte på knoken. Jeg wrapper opp hver gang og bruker 16oz boksehansker. Noen har vært borti lignende og har noen tips? Det gjelder bare høyrehanda.
Mannen uten x
Veteran

« Reply #1 on: 23.05.15 at 01:02:32 »

Hei.

Jeg har trent MMA i 4 måneder nå. Har i det siste begynte å få smerte i knoken på langfingeren på standup treningene. Så etter trening og dagen etter, kjenner jeg smarte bare ved å presse litt på knoken. Hvis jeg prøve å bokse så kjenner jeg intens smerte på knoken. Jeg wrapper opp hver gang og bruker 16oz boksehansker. Noen har vært borti lignende og har noen tips? Det gjelder bare høyrehanda.

Dette er nok starten på en betennelse! jeg ville snakket med treneren, og unngått å slått noe med den til hånden er 100%

Mr. sexy!
Continum
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 23.05.15 at 19:30:11 »

Det pleier å gå "over" til neste trening (en uke i mellom), men kjenner det kommer tilbake med en gang jeg thrower powerpunches. Så det er bare hvile som gjelder? Eller er det noe jeg kan gjøre for å forebygge?
Mannen uten x
Veteran

« Reply #3 on: 23.05.15 at 21:42:12 »

Det pleier å gå "over" til neste trening (en uke i mellom), men kjenner det kommer tilbake med en gang jeg thrower powerpunches. Så det er bare hvile som gjelder? Eller er det noe jeg kan gjøre for å forebygge?
Hver gang du slår så du får vondt, så "slår du opp" skaden. Om det ikke gjør vondt ellers, ville jeg tatt en kort pause, for så å startet å trene, men vert veldig obs på å ikke slå så jeg hadde merket det!

Mr. sexy!
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Mixed Martial Arts (Moderator: AndersBreiflabb)  |  Topic: Smerte i knoken på langfinger « previous next »
Jump to:  

Social sharing