Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.18 at 20:42:46

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Taekwon-Do (Moderators: Werner, Addey)  |  Topic: Reklame? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Reklame?

Werner
*
Forumavhengig

« on: 10.09.15 at 10:17:27 »

Hva anser dere som "fair game" ang. reklame for tilsvarende tilbud?

For å bygge videre på "erfaringer" tråden og eksempler der, la oss si Frontline og Keum Gang skal reklamere for sine kurs.
Vil det være ok at begge klubber legger igjen reklame f.eks i "kiosken på hjørnet"? Hva om f.eks Keum Gang drister seg inn i lokalene til Frontline og legger igjen reklamemateriell på skranken der? Evt. tapetserer området rundt inngangspartiet med sine plakater?

Any thoughts?

Werner Lindgård. WTF Taekwondo - http://www.keumgangteam.net
Déjà Moo: The feeling you've heard this bull before.
Mannen uten x
Veteran

« Reply #1 on: 10.09.15 at 13:11:10 »

Hva jeg anser som "fair game", er at "alt" er lov så lenge man holder seg unna hverandres intimsoner (resepsjon, inngang, rett utenfor).

Jeg hadde vært mer skeptisk om den mindre aktøren hadde reklamert på en måte der den utnyttet den store aktørens popularitet. Ex, kjørt stand for sitt produkt der man vet de som vil ha prøvetime for konkurenten går!

Mr. sexy!
Addey
Mr. Nice Guy :)
*
Veteran

It's okay - he's in a happy place now.
« Reply #2 on: 11.09.15 at 08:38:02 »

Enig med Mannen. Inn i resepsjonen vil jeg si er rett og slett respektløst, men lyktestolpa på hjørnet ved inngangen er helt fair.

Ellers er vel word of mouth og internett vel så gode reklamekanaler om dagen som plakater her og der... En god og informativ internettside er ganske viktig for at folk skal finne frem, jeg har i hvert fall inntrykk av at "de fleste" finner veien via nett om dagen.
« Last Edit: 11.09.15 at 13:09:48 by Addey » Logged

Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Taekwon-Do (Moderators: Werner, Addey)  |  Topic: Reklame? « previous next »
Jump to:  

Social sharing