Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.11.17 at 19:08:47

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Begivenheter & aktiviteter  |  Topic: Noen kommende seminarar/treningssamlinger/eventer for slag/spark snart? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Noen kommende seminarar/treningssamlinger/eventer for slag/spark snart?

Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« on: 10.11.15 at 17:57:04 »

Jeg er sugen på å sparre eller trene med folk jeg ikke trener med til vanlig. Sparring eller utveksle metoder.

Så derfor lurer jeg på om det er noe på gang fra nå og fram mot jul. Noen seminarer eller samlinger der man slår og sparker?

Alt fra boksing, kickboxing, thai, sanshou eller alt av mellomtinger. Rett og slett stående kamp.

anything? smile  boxing

Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #1 on: 12.11.15 at 16:23:21 »

Det er et K1-stevne i Ski hvor man kan gå kamper med "sparreregler" -- så vidt jeg skjønner merkekamper med avgjørelse, men uten knockout til hodet -- 05.desember. Dette må vel være midt i blinken for deg og noen av dine elever? smile

https://www.facebook.com/events/1795503110677124/

Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #2 on: 20.11.15 at 10:17:32 »

Så...blir det en tur sørover den aktuelle dagen? smile
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #3 on: 07.12.15 at 10:58:28 »

Jeg antar at svaret ble nei på det siste. smile Det var uansett et bra arrangement som jeg vil anbefale deg å vurdere neste gang det avholdes.
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #4 on: 04.05.16 at 10:11:12 »

Vel vitende om at Frode, i likhet med stort sett alle andre, øyensynlig har forlatt forumet: Berserk K1-klubb arrangerer et nytt merkestevne 21.05.16! Nye muligheter og alt det der.
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Begivenheter & aktiviteter  |  Topic: Noen kommende seminarar/treningssamlinger/eventer for slag/spark snart? « previous next »
Jump to:  

Social sharing