Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.11.17 at 10:15:11

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Kampsportar i Ålesund/nærleik 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Kampsportar i Ålesund/nærleik

Steffen
Gjenganger

« on: 05.02.16 at 19:28:16 »

Oi, såg at det var sju år sidan sist eg var innom her... Tida går, på både godt og vondt. No syner det seg at eg skal  flytte til Ålesund i midten av juni, og etter å ha leika litt med kickboxing oppe i Trøndelag, har eg funne ut at dette var knakandes god trening, og vil meir enn gjerne fortsetje med dette. Dog, er det vanskleg å finne ut kva kampsportar som blir trent i Ålesund. Sist eg var innom her, var det yrande liv frå heile landet, og då tenkte eg at kanskje framleis, var det mange som hadde peiling på kva som var rundtom.

Så; er det nokon somveit om kva kampsportar som er i området? Er fint å ha ein hobby å drive på med når ein flyttar dit.  smile
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #1 on: 05.02.16 at 23:11:06 »

Ålesund hadde en bra kickboxingklubb, men har inntrykk av at den er "sovende". Et google-søk indikerer at det finnes både TKD, japansk jiu-jitsu og brasiliansk jiu-jitsu der. Sistnevnte finner du kontaktinfo til her:

http://www.nmmaf.no/alesund-brazilian-jiu-jitsu/
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Kampsportar i Ålesund/nærleik « previous next »
Jump to:  

Social sharing