Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.17 at 17:42:21

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: trenings dvd med jkd av wei feng 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2]  All Go Down Print

trenings dvd med jkd av wei feng

Leif T. Røbekk
*
Veteran

Full JKD Instruktør under Sifu Larry Hartsell
« Reply #15 on: 26.08.16 at 14:29:58 »

Hei
Hiver meg i rekken og tilføyer litt her.
Jun Fan er Bruse Lee´s Kinesiske navn. Så Jun Fan Jeet Kune Do er Bruse Lees Jeet Kune Do

Minst 90% av all JKD på youtube er bullshit og har ikke noe med JKD og gjøre.
Desverre så er navnet JKD totalt missbrukt i dag, også JKD Consepts, Til og med i Sifu Ted Wongs camp er det blitt en del "fuss" desverre, men slik er det overalt når noen vil ta kontrollen. Se bare på Bruce Lee Fundation, de er bare opptatt av donering av penger og museum av Bruce Lees eienderer, hva med og bevare arten?

Jeg skal være en uke i Oslo siste uken i september på jobb relatert kurs og familie besøk, men hvis der er av interesse, kan jeg prøve og på til en time eller to, med original JKD talk en kveld hvis noen er interesert  smile

Leif T. Røbekk

JKD/Kali - Senior Instructor under Sifu Larry Hartsell
Kali Sikaran - Katulong Guro Under Johan Skålberg
Jeet Kune Do – Affiliated under Tim Tackett

JKD hilsen
Leif T. Røbekk

”Så i bunn å grunn , handler JKD om hvordan DU som utøver kan levere dine saker på den mest effektive, hardeste og raskeste måten DU kan oppnå. "Leif T. Røbekk”    www.moldekampsportsenter.no
king rex
*
Forummedlem

« Reply #16 on: 26.08.16 at 17:00:38 »

OK blir neppe før til neste år,men takk for info
king rex
*
Forummedlem

« Reply #17 on: 28.08.16 at 23:38:43 »

e det bra jkd dan inosanto utøver og lærer laugh Roll Eyes
Leif T. Røbekk
*
Veteran

Full JKD Instruktør under Sifu Larry Hartsell
« Reply #18 on: 01.11.16 at 14:06:44 »

e det bra jkd dan inosanto utøver og lærer laugh Roll Eyes

Hei

Hvordan går det med treningen?

JKD hilsen
Leif T. Røbekk

”Så i bunn å grunn , handler JKD om hvordan DU som utøver kan levere dine saker på den mest effektive, hardeste og raskeste måten DU kan oppnå. "Leif T. Røbekk”    www.moldekampsportsenter.no
king rex
*
Forummedlem

« Reply #19 on: 01.11.16 at 15:07:16 »

HEI har ikje flyttet til drammen enda så det er litt begrensett (bor i nord norge enda) så jeg har litt liten plass og trene på har en sånn speed ball som jeg bruker og trene på har ikje plass til sandsekken enda så det er litt amputert dessuten har jeg ikke treningspartner,men jeg blir og kontakte deg eller dunderholm når jeg kommer meg sørover og få noen trenings tima i lag med en av dokker og det blir gøy. boxing boxing Cool
king rex
*
Forummedlem

« Reply #20 on: 02.11.16 at 18:38:41 »

HEI leif og torbjørn har dokker mange som trener i klubban dokkers tenker på molde og moss og evt de klubband som dokker sogne til confused_1 boxing

mvh christian
Pages: 1 [2]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: trenings dvd med jkd av wei feng « previous next »
Jump to:  

Social sharing