Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.17 at 17:41:43

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Kung Fu & Wushu  |  Topic: southern praying mantis kung fu i drammen 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

southern praying mantis kung fu i drammen

king rex
*
Forummedlem

« on: 08.09.16 at 18:08:09 »

hei er praying mantis effektivt og er det vansklig og lære tenker tar det lang tid boxing boxing
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #1 on: 13.09.16 at 15:46:01 »

hei er praying mantis effektivt og er det vansklig og lære tenker tar det lang tid boxing boxing

Jeg har ikke fnugg av peiling på praying mantis, men helt generelt vil jeg si at du med fordel kan presisere litt hva du spør om. F. eks:
- Hva mener du med 'effektivt'?
- Hvor går grensen mellom lett og vanskelig i din verden?
- Hva menes med lang tid? 3 måneder? 3 år?
king rex
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 13.09.16 at 18:43:46 »

KA eg tenker med hva jeg skriver er at er det verdt og legge ned mye trening i det eller er det en effektiv kung fu tenker og begyne og trene til neste år og resten av live så det gjelder og fine det som er effektivt av disse kung fu grenene som drammen kung fu klubb tilbyr og er det sånn at trener du det eine så styrker du de andre kung fu grenene eller er det bare vom fyll sammen ligna med ving tsun og pak mei boxing boxing fant litte opplysninger om mantis clown2 ph34r yawn boxing boxing
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #3 on: 16.09.16 at 08:23:31 »

De er jo generelt veldig subjektivt om noe er vedt å bruke tid på. Tenker du at det skal være effektivt som i god fysisk trening? Effektivt med tanke på å lære seg mønster og teknikker raskt? Eller at det skal gjøre deg dyktig i selvforsvar i løpet av kort tid?

Igjen: Jeg har fortsatt ikke noen forutsetninger for å svare, men det er alltid hensiktsmessig å presisere hva man spør om. smile
king rex
*
Forummedlem

« Reply #4 on: 25.10.16 at 18:37:09 »

EFEktivt selvforsvar fortest mulig boxing boxing
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #5 on: 25.10.16 at 18:48:01 »

EFEktivt selvforsvar fortest mulig boxing boxing

Da vil du nok finne alternativer som vektlegger dette i større/mer rendyrket grad enn "Southern Praying Mantis". I Drammen finner du i hvert fall krav maga, som i motsetning til den nevnte kung fu-varianten,  er et rendyrket selvforsvarssystem. Har du undersøkt det?
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Kung Fu & Wushu  |  Topic: southern praying mantis kung fu i drammen « previous next »
Jump to:  

Social sharing