Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.11.17 at 06:29:37

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: Jun fan jkd seminar i Kviteseid 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Jun fan jkd seminar i Kviteseid

Junfanjkd
*
Forummedlem

« on: 21.10.16 at 11:39:00 »

Hei.
Vi i Kviteseid jkd planlegger et samarbeids seminar i Jkd, hvor jeg ønsker å samle alle fraksjonene innen Jkd i Norge.
Jeg hadde et seminar i 2010 hvor jeg hadde blandet annet Stefan Nikander, Leif T Rødbekk som instruktører, jeg mins at dette var svært vellykket og moro.
Etter Stefan gikk bort så altfor tidlig har jeg trukket meg helt ut av alle debatter og offentlige forum som omhandler jkd, jeg har fokusert på egentrening nå de siste 6 åra.

Uansett ønsker jeg å prøve å få til et møte/felles seminar med Leif,Torbjørn,Håkon(i.e meg selv), jeg kommer også til å invitere Micke fra Sverige.
Jeg har ikke snakket med de involverte parter enda, men skal  gjøre det når jeg har landet ting litt mere mtp dato etc..
 Ka dere trur ?

Mvh

Håkon Didriksen

Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #1 on: 24.10.16 at 18:36:51 »

Tenker du et seminar for JKD-utøvere, eller et åpent JKD-seminar? smile
Hvis det siste er tilfelle, er jeg interessert.
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: Jun fan jkd seminar i Kviteseid « previous next »
Jump to:  

Social sharing