Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.17 at 02:43:14

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Boxing, Kickboxing & Muay Thai (Moderator: Frode-Falch)  |  Topic: REnse boxer hansker 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

REnse boxer hansker

king rex
*
Forummedlem

« on: 01.11.16 at 19:47:29 »

har noen hansker som jeg har brukt ei stund og noe er det begynt og lukte av hendene etter øving noen forslag confused_1 confused_1 boxing boxing
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #1 on: 01.11.16 at 21:28:40 »

har noen hansker som jeg har brukt ei stund og noe er det begynt og lukte av hendene etter øving noen forslag confused_1 confused_1 boxing boxing

Forebyggende tiltak: Bruk alltid bandasjer innenfor hanskene. Det skåner hanskenes innside for svette of forlenger således deres levetid.

Reaktive tiltak:
- Luft hanskene ofte.
- Vask innsiden med litt mill-vann, tørk godt!
- Bruk eventuelt en klut med litt antibac eller tilsvarende guffe for å kverke luktbakterier som har blitt stuevarme.
« Last Edit: 01.11.16 at 21:31:17 by Påltergeist » Logged
Nightwatch
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 03.11.16 at 22:44:59 »

Bakteriedrepende skodeodorant,  evt putt dem i en plastpose og så i fryseren, og alt det Pål sa ☺️
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #3 on: 04.11.16 at 15:11:01 »

Jeg mente for øvrig å skrive "Milo-vann", ikke "mill-vann"  men legger til at billigere ullvaskemidler også kan anvendes! biggrin
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Boxing, Kickboxing & Muay Thai (Moderator: Frode-Falch)  |  Topic: REnse boxer hansker « previous next »
Jump to:  

Social sharing