Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.09.18 at 21:56:56

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: jkd trening 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

jkd trening

king rex
*
Forummedlem

« on: 05.12.17 at 14:32:56 »

hei er det noen som har oversikt over hvor det trenes jeet kune do ?? er det noe i oslo eller nærmer drammen??
Leif T. Røbekk
*
Veteran

Full JKD Instruktør under Sifu Larry Hartsell
« Reply #1 on: 11.12.17 at 14:07:31 »

Hei

Har ikke du spurt om dette før og da :-)

JKD hilsen
Leif T. Røbekk

”Så i bunn å grunn , handler JKD om hvordan DU som utøver kan levere dine saker på den mest effektive, hardeste og raskeste måten DU kan oppnå. "Leif T. Røbekk”    www.moldekampsportsenter.no
king rex
*
Forummedlem

« Reply #2 on: 11.12.17 at 16:47:28 »

ER DET MOSS ELLER DRIVE DEM PÅ I OSLO?? HUSKER AT DU TILBUDE PRIVAT TIMER HVA IKKE DET I OSLO?? boxing
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #3 on: 20.12.17 at 04:47:55 »

ER DET MOSS ELLER DRIVE DEM PÅ I OSLO?? HUSKER AT DU TILBUDE PRIVAT TIMER HVA IKKE DET I OSLO?? boxing

Jeg tror det det er flere aktive utøvere i distriktene, med "mikrogrupper" enn det er større klubber for øyeblikket. Hvor holder du til?

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #4 on: 26.12.17 at 07:31:06 »

Hvorvidt Moss er nærme nok Drammen, får du selv vurdere, men kontaktinfo til klubben finner der finner du f. eks her:
https://jfjkd.wordpress.com.
king rex
*
Forummedlem

« Reply #5 on: 10.03.18 at 21:08:40 »

HEI vilken kampsport er det mest hensikts messig og trene i henhold til jkd er det muy thai confused_1 confused_1 tenker på spark og slag såg bare på inosanto dvd og der hva thai boxing som ble vist i en film

christian larsen clown2 clown2 clown2 clown2
Leif T. Røbekk
*
Veteran

Full JKD Instruktør under Sifu Larry Hartsell
« Reply #6 on: 12.03.18 at 15:16:20 »

HEI vilken kampsport er det mest hensikts messig og trene i henhold til jkd er det muy thai confused_1 confused_1 tenker på spark og slag såg bare på inosanto dvd og der hva thai boxing som ble vist i en film

Tren deg selv, utfordre deg selv..

https://www.youtube.com/watch?v=KaSoQ_0Owxg

JKD hilsen
Leif T. Røbekk

”Så i bunn å grunn , handler JKD om hvordan DU som utøver kan levere dine saker på den mest effektive, hardeste og raskeste måten DU kan oppnå. "Leif T. Røbekk”    www.moldekampsportsenter.no
Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #7 on: 18.03.18 at 15:59:28 »

christian larsen clown2 clown2 clown2 clown2

Eh, i "henhold til JKD" er nok det mest hensiktsmessige å trene...JKD. smile
Men hvis Muay Thai er mer aktuelt å trene i din situasjon, er det nok ikke det dummeste med tanke på overførbarhet, nei.
king rex
*
Forummedlem

« Reply #8 on: 04.04.18 at 20:41:07 »

eg satser på privat tima og jkd seminar når den tida kommer har dessvere ikke fått flytta enda mad mad boxing boxing christian julius larsen
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #9 on: 08.04.18 at 15:44:23 »

Finn en klubb og begynn å trene. Trenger ikke være JKD. Du trenger mengdetrening. Ikke et seminar i ny og ne

king rex
*
Forummedlem

« Reply #10 on: 08.04.18 at 22:36:03 »

SER drammen kung fu klubb er begynt med thai boksing så jeg skal suplere det med ving tsun når jeg kommer dit boxing boxing er mange år siden jeg har trent aktiv kun daska på boxing ball i ny og ne regner med at jeg skal begyne og jogge litt for og få liv i kondisen har logge i snart 10 år og ikke gjort noe annet en og gått litt ute av og til smile biggrin
Frode-Falch
Dr Low kick
*
Veteran

Practice makes perfect only if u practice perfect.
« Reply #11 on: 10.04.18 at 14:56:16 »

Nå finner du jo faktisk frontline i Drammen. Ta deg heller en tur dit..

Påltergeist
Gammel ørn

« Reply #12 on: 10.04.18 at 19:07:14 »

SER drammen kung fu klubb er begynt med thai boksing så jeg skal suplere det med ving tsun når jeg kommer dit boxing boxing er mange år siden jeg har trent aktiv kun daska på boxing ball i ny og ne regner med at jeg skal begyne og jogge litt for og få liv i kondisen har logge i snart 10 år og ikke gjort noe annet en og gått litt ute av og til smile biggrin

Kondisjonstrening er alltid bra, men det kan du vel begynne med allerede nå -- uavhengig av hvor du bor hen? smile
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Jeet Kune Do (Moderator: Leif T. Røbekk)  |  Topic: jkd trening « previous next »
Jump to:  

Social sharing