Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.05.18 at 22:09:03

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Taekwon-Do (Moderators: Werner, Addey)  |  Topic: NTN?NTF?ITF?WTF?GTF? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 10 11 12 13 [14] Go Down Print

NTN?NTF?ITF?WTF?GTF?

phariid
Gammel ørn

... endelig svart belte i hapkido...
« Reply #195 on: 16.06.09 at 16:22:42 »

For også å være "vrang", så mente jeg at Janne er den høyest graderte i klubben der oppe og har hovedansvaret for trening. Men ja, de har et styre/administrasjon og et instruktørlag etc. så langt meg bekjent. Oversikten jeg lagde var bare en kort oversikt. Altså uten slike detaljer som i bunn og grunn er unødvendige i den store oversikten Wink
Da så Cool

WTF Taekwondo
"You mixed martial artist? Hahaha, me use big knife, you halal meat, hahaha!" (ordtak av den berømte arabiske filosofen Abdul Tah Qund Dhaw Al Qraizi Munqi, år 497 etter Kristi fødsel)
Omnislash
Forumavhengig

« Reply #196 on: 29.09.10 at 11:30:34 »

Det eneste jeg fikk ut av dette er at jeg ikke orker å engasjere meg i TKD :-)
perbl
Überauthoratha
*
Veteran

Advarsel, klemfare!
« Reply #197 on: 29.09.10 at 11:37:10 »

Nei, det er nok best å holde seg til en stilart preget av samhold og oversikt som JKD Wink

Per B. Løvsletten
Omnislash
Forumavhengig

« Reply #198 on: 29.09.10 at 11:38:44 »

Nei, det er nok best å holde seg til en stilart preget av samhold og oversikt som JKD Wink

Det var bra du sa det. Jeg synes det er ille nok Tongue
MikkelRev
Gammel ørn

« Reply #199 on: 30.08.11 at 23:44:45 »

Har et nytt spørsmål angående TKD-organisasjonsstruktur. Jeg driver med en tkd-database (bare som en test). Jeg har en modell som ser slik ut:

- Internasjonal organisasjon (f.eks. ITF, top-level org.)
- Nasjonal organisasjon (f.eks. NTN, knyttet til én og bare én internasjonal org.)
- Klubb (knyttet til én og bare én nasjonal org.)

Jeg vet at ikke alle TKD-organisasjoner rundt om i verden er organisert likt som ITF->NTN->NTN-klubb. Spørsmålet er da: Passer alle TKD-organisasjoner og klubber inn i denne modellen? Hvis ikke, noen forslagt til en bedre og mer universell modell?

Q.: ITF New Zealand, claimed that you signed their guest book on their web-site. Did you?

General Choi: What is a web-site?
-----------
http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=2253
Pages: 1 ... 10 11 12 13 [14] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Taekwon-Do (Moderators: Werner, Addey)  |  Topic: NTN?NTF?ITF?WTF?GTF? « previous next »
Jump to:  

Social sharing