Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.05.18 at 22:38:38

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse (Moderators: Johannes Ibel, Agandhjin)  |  Topic: Hvem er dine favoritt instruktører? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 3 4 5 6 [7]  All Go Down Print

Hvem er dine favoritt instruktører?

Arne Midtlund
Gammel ørn

Kampformer: judo, taekwondo, bjj, shotokan karate
« Reply #90 on: 23.06.07 at 20:18:21 »

Thor Kirkesæther fordi han var den første skikkelige judotreneren min i 1983.
Sven-Ove Johansen er den treneren jeg har hatt lengst. Skikkelig godt utdannet med masse erfaring og kjempegode teambuilding-egenskaper. Utrolig sympatisk person. Utøverne i Krokstad Judoklubb er heldige! Nå er han en av Norges beste dommere.

Treningssamlinger.
Wolfgang Biedron (nå 6. dan i judo) - Sundsvall judo i Sverige, genial trener med masse kunnskap om metoder, alternativ trening, treningsdagbøker. Aldri en kjedelig treningsøkt med han!
Svein Gårdsø (nå 6. dan i judo) - Sandefjord judoklubb, trener på en god del treningsleirer og regionssamlinger. Enkle og effektive teknikker uten fiksfakseri
Fridtjof Thoen - trener på landslagssamlinger rundt 1990, fin motivator med stor sans for styrketreninger.
Daniel Pinatel (Frankrike) - trener fra Valbonne med 6. dan som var på Hamar i 1987
Densign White - masse medaljer i internasjonal judo på 80- og 90-tallet.
Robert van der Walle - belgisk judoka med masse medaljer i OL, VM og EM

Også har vi selvsagt Alfredo Chinchilla, Frank Evensen, Stig Traavik, Rune Sundland, Axel Hopstock, Dag Hodne og Rune Bergmann som alle gamle judoka i Norge kjenner til.

Arne Midtlund
JudoMania Online
http://judomania.org
Ole J. Hagen
Forumavhengig

« Reply #91 on: 23.06.07 at 20:38:54 »

Karate kihon: Sensei Masao Kawasoe

Karate og kobujutsu: Sensei Julian Mead og Sensei Matts Andersson .

Henter inspirasjon fra Yoshiharu Osaka, Mikio Yahara, Iain Abernethy, mine medinstruktører og mine karate-kollegaer både innenfor og utenfor dojoens fire vegger.

Ouss

Ole J. Hagen
Karate og kobujutsu
http://kampforum.no/forum/index.php/topic,29.msg71884.html#msg71884

Even monkeys fall from tree....
NC89
*
Forummedlem

« Reply #92 on: 22.04.09 at 14:56:02 »

Jeff Miller (SW), har vært borti mange instruktører både innenfor MA og i andre idretter (da også trenere). Men ingen er som Jeff, har mye X-factor som gjør at man vil gjøre sitt beste under han. har dessuten et par løsninger som er brilliante:P

Vil også trekke fram gymlæreren min fra 9 og 10 klasse, martin ett eller annet. Fabelaktig mann,  har også mye X-faktor. (eneste person ever som har fått meg til å like dans, dog det var kortvarig)

btw før noen homo-erotiske spøker kommer, det var ikke han jeg dansa med, bare måten han instruerte på og læringsmiljøet han skapte.
Avean
« Reply #93 on: 22.04.09 at 15:27:02 »

Har hatt mange trenere men vil kun trekke fram kun en og det er Grandmaster Dang Tieu Diep.  (Kung-Fu)
Han var den første treneren som forklarte hvorfor og meningen bak teknikken jeg lærte. Jeg trente Taekwondo i flere år uten å skjønne noe som helst av logikken bak alle grepene og triksene. Dang Tieu Diep forklarte logikken bak Kung-Fu første dag. Og uten han hadde jeg ikke vært i den formen jeg er i nå. Han studerer også dine minste feiltrinn og sier ifra om det er noe du burde trene på. Hvert eneste ord og bevegelse han viser følger jeg med på med 200% konsentrasjon. Og jeg kommer fortsatt til å trene så hardt og flittig som mulig for å representere stilen hans best mulig.
Krizifer
*
Forummedlem

Yippi
« Reply #94 on: 31.01.11 at 05:27:45 »

Jeg har hatt noen gode instruktører, blant dem har jeg tre favoritter biggrin

Mine Taekwondo instruktører:
Mats-Erik Mjaatvedt
Miguel Lehmann
John-Helge Olsen
- Som også er BergenNord Taekwondo klubb's grunnlegger og min fetter  laugh

Fra 2002 - 2011

1. dan WTF Taekwondo
Little Dragon
*
Forummedlem

Skjærdgårdsgjengen
« Reply #95 on: 31.01.11 at 20:10:21 »

Krishna Godhania
Anders Blomberg
Jeff Espinous
Johan Skålberg
Richard Haye

Orbes volantes exstare!
jorste
*
Forummedlem

« Reply #96 on: 10.06.12 at 01:55:55 »

Taekwondo

-Master John Arild Svendsen 8 Dan. Gradert av selveste Grandmaster C.K.Choi.

-President i Tae Kwon Do Academies of Norway.

-Gradert til sort belte i 1985

-Instruktør siden 1985

-Master i 2007

-Verdensmester 15 ganger

-Europamester 6 ganger

-Rangert som en av nåtidens beste taekwondoutøvere innen ITF-stilarten på verdensbasis

Han er en utrolig dyktig trener og utøver. Var han som fikk meg interessert i kampsport når jeg var liten. Har vært ett stort forbilde for sporten, meg og mange andre. Har trent med mange dyktige intruktører og utøvere innen forskjellige stilarter, men ingen kan måle seg opp til knærne til Master John. Han har en egen måte og nå fram til utøverne på og mange av hannes studenter har EM og VM gull.
AndersBreiflabb
*
Veteran

« Reply #97 on: 10.06.12 at 04:59:03 »

Huh
Pages: 1 ... 3 4 5 6 [7]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse (Moderators: Johannes Ibel, Agandhjin)  |  Topic: Hvem er dine favoritt instruktører? « previous next »
Jump to:  

Social sharing