Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.05.18 at 05:09:22

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Filipino Martial Arts (Moderators: Richard Haye, Agandhjin)  |  Topic: FMA Klubber i Norge 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3  All Go Down Print

FMA Klubber i Norge

Richard Haye
*
Veteran

Feed your mind. Protect your body
« Reply #15 on: 06.10.04 at 19:44:03 »

Hvor skal jeg begynne he he

fanatical: du har rett med hensyn til t-shirts.  Han uten T-shirt var bare en Jeff tok med for å slå og sparke på hehe , Johan slo på en uten bukser ......

Espen Leonhardsen Du tar bare ikke feil smile

Steffen Gradene heter det samme men utsmykningen på t-shirts er forskjellig

dette er en IKAEF Kadua Guro (rød)

her er både IKAEF og Kali Sikaran utøvere. Dem med Oksen er kali sikaran.

Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #16 on: 06.10.04 at 22:27:49 »

Her er en "tysk" Doce Pares uniform:

Her er en litt mer tradisjonell Doce Pares Uniform:

Her er uniformen til Organisasjonen til Ernesto Presas:

Så det går i rødt og sort. Så det er nok en grunn til at Johan og Jeff har valgt å kjøre denne 'farge-serien' som de har gjordt.

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Shoto
« Reply #17 on: 02.11.04 at 15:50:58 »

Og når man vel har kommet forbi alt dette, blir man über boss, med bar overkropp :

The "über boss" is SHOTO Grin
Kim Ommundsen
*
Forummedlem

Ses på trening ;)
« Reply #18 on: 03.11.04 at 10:25:31 »

Hehe. Ja. Han er vel også et godt hode lavere en deg Shoto smile Hvis du ikke har høvlet litt av hælene Wink

Kim Ommundsen
Karate - Kristiansand Karate Club
Kali Sikaran - Kristiansand Kampsport Klubb
Everything that is impossible remains to be accomplished ---Jules Verne
Shoto
« Reply #19 on: 08.11.04 at 00:36:42 »

Hups... Roll Eyes Flaut Tongue Trodde det var fra i sommer da jeg gikk og valset i barings laugh Syntes jeg husker at Jeff dro meg fram for å vise noen driller.

Men det var en pen mann, det skal han ha Afro
Tittan
Troll i ord
*
Veteran

Nerfbat user!
« Reply #20 on: 08.11.04 at 13:15:38 »

Hvis han er en pen mann skjønner jeg i alle fall ikke hvordan du trodde det var deg!  laugh Evil

"When Jesus Died, It Took Him 3 Days To Respawn, Due Too Lag"
Kristian Kittelsaa, Administrator
duxo
Gjenganger

« Reply #21 on: 25.11.04 at 22:29:29 »

Noen som vet om FMA e.l kommer til/er i Stavanger-området? Ble litt frista til å prøve det ut, etter å ha lest litt om det.
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #22 on: 25.11.04 at 22:36:58 »

Noen som vet om FMA e.l kommer til/er i Stavanger-området? Ble litt frista til å prøve det ut, etter å ha lest litt om det.
Det var snakk om at det var en jente som trente Kali Sikaren der borte. Snakk med Richard Haye. Han har oversikt.

Juggernaut Fight Group
Hihja
*
Forummedlem

« Reply #23 on: 03.06.05 at 23:49:32 »

Hei! Jeg bor i stavanger og jeg syns FMA er en kjempebra kampsport men jeg finner ikke FMA klubb i nærheten.Vet dere om det fins FMA klubb i stavanger eller sandnes? Jeg har veldig lyst til å begynne.

No Pain
No Gain
Pain is temporary || Glory is forever
MRN
*
Forummedlem

« Reply #24 on: 22.09.05 at 02:45:12 »

I Arendal er vi en liten gruppe som trener doce pares.
Sa er det noen i Arendal som trene Alpi-do(noen som vet hva det er forresten) instruktoren er filipinsk skal vere FMA. smile

Er gruppen i Arendal som trener Al-Pido fortsatt aktiv? Lenge siden jeg trente der (må snart være 4-5 år siden, minst.) Er litt lysten til å begynne å trene igjen. Husker at treneren min var Alex Pigao, men ronnix fortalte i PM for en stund siden (nærmere et halvt år siden) at han (og sikkert også familien) hadde flytta til Svergie...
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #25 on: 22.09.05 at 07:42:14 »

I Arendal er vi en liten gruppe som trener doce pares.
Sa er det noen i Arendal som trene Alpi-do(noen som vet hva det er forresten) instruktoren er filipinsk skal vere FMA. smile
Er gruppen i Arendal som trener Al-Pido fortsatt aktiv? Lenge siden jeg trente der (må snart være 4-5 år siden, minst.) Er litt lysten til å begynne å trene igjen. Husker at treneren min var Alex Pigao, men ronnix fortalte i PM for en stund siden (nærmere et halvt år siden) at han (og sikkert også familien) hadde flytta til Svergie...

Al-Pido gruppa er lagt ned for en stund siden ja. Jeg vil faktisk våge å påsta at det de hold på med, var ikke FMA.
Men nå har de gitt seg uansett.

Når det gjelder FMA gruppa i Arendal, så lever den veldig godt. Vi holder på hver fredag på kampsportsenteret i Arendal. Vi starter kl 18:30, og holder vanligvis på 2 timer utover. Kommer veldig an på antall utøvere, og hvor mye vi sticksparrer.
Du er veldig velkommen til prøve alle økter, og hvis du kunne tenke deg litt ytterligere informasjon, så kan du stikke innom nettcafeen i Arendal. Er der alle dager, og prater gjerne om trening.

Juggernaut Fight Group
Odin L.
Gjenganger

« Reply #26 on: 17.05.07 at 14:08:03 »

Vi har holdt på noen år, men nå er det formalisert:
Lofoten Fektelag trener Dog Brothers Martial Arts.
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #27 on: 17.05.07 at 14:42:15 »

Hva pokker skal dere fekte etter der oppe? Kom dere ned til sørlandet! La oss slåss og nyte det fine været!

Juggernaut Fight Group
Odin L.
Gjenganger

« Reply #28 on: 17.05.07 at 15:02:03 »

Hva pokker skal dere fekte etter der oppe? Kom dere ned til sørlandet! La oss slåss og nyte det fine været!

Vi har en evig kamp om ressursene gående, så fekting er påkrevd.
Vi skulle gjerne kommet ned, men reisebudsjettet, (mitt, i hvert fall) er sprengt for i år.
sabumnim
Veteran

« Reply #29 on: 17.05.07 at 17:04:59 »

Jeg skal til Harstad i juni på sommerleir der. Og det blir litt filipinsk fekting der hvis det er av interesse. smile

Jørn Johannessen (International Master Instructor, Kukkiwon, Korea -99) 7.Dan MooDukKwan Norway, 6.Dan WTF TKD.
IKAEF Kadua Guro Phase 5, Modern Arnis 3.class, Judo 2 Kyu, Norwegian FCS Kali Representative (Dionaldo)
Pages: 1 [2] 3  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Filipino Martial Arts (Moderators: Richard Haye, Agandhjin)  |  Topic: FMA Klubber i Norge « previous next »
Jump to:  

Social sharing