Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.18 at 12:58:54

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Filipino Martial Arts (Moderators: Richard Haye, Agandhjin)  |  Topic: FMA Klubber i Norge 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 [3]  All Go Down Print

FMA Klubber i Norge

koriac
« Reply #30 on: 04.06.07 at 21:57:49 »

Siden dette er et sted for å liste opp FMA klubber i Norge så kan jeg vel kanskje legge til gruppen vi har i Gjøvik. Vi startet opp i Oktober i fjor i Fjellhallen i Gjøvik. Nå som solen skinner er det en skam å trene inne i et "fjell", så vi trener i bassengparken like ved tennishallen. Vi pleier ha treninger fra kl 12-14 på søndager, men det blir nok utvidet til flere treninger utover høsten.
Vi er medlemmer av NIF gjennom Åge sin klubb i Oslo, og kjører IKAEF pensumet. Regner med en del fra gruppen er klare til en phase 1 gradering i løpet av året.
Vi tar i utgangspunktet bare inn erfarne folk, som har slått et slag og sparket et spark før, men vurderer alle individuelt. Om noen er i området så kan dere sjekke ut info på http://gtren.blogspot.com/ eller ringe meg på 45611344.

Jeg bør kanskje forandre overskriften på den siden da jeg ifølge IKAEF reglene bare kan ha en "gruppe" inntil jeg når phase 3 + Kasama og kan ha en "klubb". Er uansett lite interessert i å ha mange titalls medlemmer, så det er bare snakk om semantikk Wink
Richard Haye
*
Veteran

Feed your mind. Protect your body
« Reply #31 on: 17.06.08 at 08:00:13 »

Gratulerer Leif med phase 5

peder
**
Stuntposter

« Reply #32 on: 08.10.08 at 14:33:18 »

Kampsportinstituttet tilbyr KALI i Stavanger. Det er ikke nevnt.

xiexieJet Li på hvordan fan-mail blir besvart - "It's too bad I can't type or I could fire Mark! =D"
Roy
« Reply #33 on: 08.10.08 at 22:59:47 »

Og så har de tydeligvis stjålet videolinkene til Oslo Kali Sikaran. Uten å laste opp videoene. Copy and paste, anyone? Uansett, hvem er det som instruerer i KS der?

Øystein Ljøsne
Gjenganger

« Reply #34 on: 09.10.08 at 01:04:09 »

Uansett, hvem er det som instruerer i KS der?

Ånund Nerheim instruerer Kali (IKAEF) i Stavanger. Han har trent Kali Sikaran i Bergen i en årrekke, før han flyttet til Stavanger og startet opp der.
Han er en habil utøver og en trivelig kar biggrin
Bor du i Stavanger bør du absolutt ta deg en prøvetrening eller to boxing biggrin boxing

peder
**
Stuntposter

« Reply #35 on: 09.10.08 at 05:15:09 »

Og så har de tydeligvis stjålet videolinkene til Oslo Kali Sikaran. Uten å laste opp videoene. Copy and paste, anyone? Uansett, hvem er det som instruerer i KS der?
Ja, jeg la merke til det :p Nei, hvem som trener der har jeg ingen anelse om - jeg trener ikke der, ennå.

xiexieJet Li på hvordan fan-mail blir besvart - "It's too bad I can't type or I could fire Mark! =D"
Ånund Nerheim
*
Forummedlem

« Reply #36 on: 21.10.08 at 10:12:01 »

Hei!

Det er trening i Stavanger ja. Mandag og Onsdag 2000 - 2130 på Kampsportinstituttet. Ta med sticks og boksehansker så  boxing vi.

Ånund
roninx
Forumavhengig

I'm a llama!
« Reply #37 on: 16.12.08 at 20:58:43 »

http://www.ikff.com/instructor-norway.php noen som kjenner til han her trener på elexia sort belte doce pares
Pages: 1 2 [3]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Filipino Martial Arts (Moderators: Richard Haye, Agandhjin)  |  Topic: FMA Klubber i Norge « previous next »
Jump to:  

Social sharing