Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.07.18 at 23:45:47

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: Regler for bildetråder 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print

Regler for bildetråder

tine
Moder Ator
Veteran

tih neh sehnk
« on: 12.05.04 at 22:20:05 »

Det har etterhvert blitt mange bildetråder hvor det er ti ganger så mye skravling som bilder. Jeg kommer til å håndheve dette på følgende måte: Alle kommentarer til bildene får stå, men det som utarter fra disse kommentarene kommer jeg til å renske ut ved en og annen rengjøringsdag. Det er så kjedelig å bli skuffet hver gang man går inn i en bildetråd! (Forresten Torkil som satte ord på disse følelsene i en gammel tråd.)

Så - om det dukker opp noen interessante topics i bildetrådene; vær velkommen til (og vennlig) å begynn en ny tråd i det riktige forumet.

Tine Schenck 2. dan W(hat) T(he) F(uck, it is NOT) TKD
taiji_swordfighter
Gjenganger

taiji/jujitsu
« Reply #1 on: 13.05.04 at 08:51:59 »

Joda, det er gøy å se på bilder, men minst like gøy å
diskutere/skravle/lese hva andre mener, for så å skravle
videre utover dette. Nei til bildetråder uten skravling!
tine
Moder Ator
Veteran

tih neh sehnk
« Reply #2 on: 13.05.04 at 09:21:20 »

Ja, det er moro. Men når man får en 15-siders tråd med ett bilde på hver side, da blir man lei. Jeg har måttet rydde opp i noen slike! Som sagt får kommentarer direkte vedrørende bildene stå, men det som utarter er uansett off topic og kunne godt blitt slettet uansett.

Tine Schenck 2. dan W(hat) T(he) F(uck, it is NOT) TKD
cysiam
Gammel ørn

Fremtiden er ikke hva den engang var..
« Reply #3 on: 13.05.04 at 09:32:47 »

Går jo ann å ha en tråd til bilder og en diskusjon bildene her tråd Tongue Men er ikke dette tungvindt.

Skulle hatt multimedia arkiv!  Shocked

Tror jeg må ta ett Hansol og sidespark bilde snart.
« Last Edit: 13.05.04 at 09:34:35 by cysiam » Logged

skjæring er læring.
taiji_swordfighter
Gjenganger

taiji/jujitsu
« Reply #4 on: 13.05.04 at 09:59:58 »

Ja, det er moro. Men når man får en 15-siders tråd med ett bilde på hver side, da blir man lei. Jeg har måttet rydde opp i noen slike! Som sagt får kommentarer direkte vedrørende bildene stå, men det som utarter er uansett off topic og kunne godt blitt slettet uansett.

Du blir lei, jeg blir ikke lei. Men jeg er ikke mod, så da får du jo viljen din  Roll Eyes
Gert Jensen
Forumavhengig

« Reply #5 on: 13.05.04 at 12:24:27 »

Er enig med tine om at diskusjonen boer holdes til bildene, og ikke vase seg ut i andre diskusjoner. Dette er ikke unikt for bildetraader, man proever jo aa holde seg til topic stort sett paa forumet.

Happiness is a loaded Leica
Leon
« Reply #6 on: 13.05.04 at 13:18:37 »

Hva med å alltid starte bildetråder med en link til diskusjonstråden? smile
en fisk uten sykkel
*
Forumavhengig

Be the change you want to see in the world.
« Reply #7 on: 14.05.04 at 18:55:43 »

Du er litt fiendtlig innstillt ovenfor tekst i biledtråder, Tine....  Grin

Men noen må jo være det også Wink

Eztewez
« Reply #8 on: 21.05.04 at 17:36:46 »

Gledesdreper  Cry
Aet
Forumavhengig

Joga bonito que eu quero aprender :)
« Reply #9 on: 22.05.04 at 13:19:50 »

Jeg syns også det er morsomt å diskutere til bildene, men jeg må si meg enig med Tine i at det er litt nedtur hvis jeg forventer et storslagent bilde og den nyeste posten kun består av fjorten smileys på rad!

Noen løsning på problemet har jeg dog ikke...

Capoeira na Chuva - (Bergen)
gal-fyr
« Reply #10 on: 24.05.04 at 12:59:11 »

Det har etterhvert blitt mange bildetråder hvor det er ti ganger så mye skravling som bilder. Jeg kommer til å håndheve dette på følgende måte: Alle kommentarer til bildene får stå, men det som utarter fra disse kommentarene kommer jeg til å renske ut ved en og annen rengjøringsdag. Det er så kjedelig å bli skuffet hver gang man går inn i en bildetråd! (Forresten Torkil som satte ord på disse følelsene i en gammel tråd.)

Så - om det dukker opp noen interessante topics i bildetrådene; vær velkommen til (og vennlig) å begynn en ny tråd i det riktige forumet.

Og Tine har som vanlig gode ideer biggrin
Pages: [1] Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Film/TV & bilder  |  Topic: Regler for bildetråder « previous next »
Jump to:  

Social sharing