Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.11.17 at 17:37:31

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Tittans tråd med rare ting! 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 165 Go Down Print

Tittans tråd med rare ting!

Tittan
Troll i ord
*
Veteran

Nerfbat user!
« on: 21.09.04 at 10:58:51 »

Jeg har funnet ut at siden jeg er slik som liker å legge ut mange rare ting som jeg synes er spennendeskal jeg prøve å samle dem her. Da slipper vi å få en mengde tråder, og de som ikke gidder lese kan hoppe over dette. Denne tråden kommer ikke til å handle om kampsport i det hele tatt!

"When Jesus Died, It Took Him 3 Days To Respawn, Due Too Lag"
Kristian Kittelsaa, Administrator
Tittan
Troll i ord
*
Veteran

Nerfbat user!
« Reply #1 on: 21.09.04 at 10:59:26 »

http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/09/14/408274.html

Only in Paris!

Politiet har funnet kino og bar langt under undergrunnsbanen!

Andreas_F
« Reply #2 on: 21.09.04 at 12:11:40 »

SYntes det var en interesang artikkel men hadde aldri greid å gå alene nede der nei!!
Mange syke mennesker i verden Tongue Tongue
mrfish
Gammel ørn

Shut up! Go home!
« Reply #3 on: 21.09.04 at 16:47:12 »

Jeg var i paris forrige uke og besøkte katakombene, mens jeg var der kunne jeg sverge at jeg hørte fylle raving komme fra en avstengt korridor.

"Fool me now, shame on you"
Agandhjin
Autentisk Kampentusiast
*
Guru

« Reply #4 on: 22.09.04 at 12:28:26 »

Jeg var i paris forrige uke og besøkte katakombene, mens jeg var der kunne jeg sverge at jeg hørte fylle raving komme fra en avstengt korridor.
Det var spøkelse! Ikke fylleraving!

Dan Thomas Agandhjin Marceliussen Blogg
Juggernaut Fight Group
Tittan
Troll i ord
*
Veteran

Nerfbat user!
« Reply #5 on: 26.09.04 at 13:20:55 »

På tide å sette fri alle hage-gnomene i verden!  Grin
http://www.freethegnomes.com/

tiram
« Reply #6 on: 26.09.04 at 13:37:44 »

Ehh... jaha.. men da sir vi det sånn da... eller...?
kanskje ikke...?
KoffeK
Forumavhengig

MS Matvrak
« Reply #7 on: 26.09.04 at 14:14:19 »

Artige nyheter:

http://magasinet.startsiden.no/magasinet/content/view/full/34929

Go for the PUMP!
jonnykr
« Reply #8 on: 27.09.04 at 21:45:27 »

Fakket Danmarks dummeste raner          

Alt gikk galt da 20-åringen prøvde å rane en butikk ved Århus. Mannen klarte ikke å gjøre rede for seg - verken muntlig eller skriftlig

Fakket Danmarks dummeste raner

20-åringen hadde planlagt forbrytelsen grundig, skriver danske B.T. Fluktbilen stod klar, og han hadde holdt butikken under oppsikt en god stund før han slo til onsdag

Med seg i hånden hadde han en lapp med ordene: «Ta det rolig, gi meg pengene!»

Men så begynte planene å smuldre. Den elskverdige kvinnelige ekspeditøren skjønte nemlig ikke hva som stod på lappen. Hun ville veldig gjerne hjelpe mannen, men kom til kort.

Imens ble 20-åringen nervøs. Han kunne ikke gjøre seg forstått på dansk, men snakket i stedet engelsk til kvinnen, et språk hun ikke skjønte et kvekk av. Hun trodde tvert imot at mannen ba om hjelp til å få lappens innhold oversatt til engelsk.

Til slutt ga den unge raneren opp, og stakk av fra butikken. Et vitne hadde imidlertid skjønt hva som skjedde, fikk varslet politiet og notert nummeret på bilen mannen stakk av i.

Politiet fikk raskt tak i mannen, men grubler fortsatt over hva de skal gjøre:

- Det er helt klart snakk om et ransforsøk, men forløpet er så rotete at vi har valgt å tenke gjennom saken, før vi bestemmer oss for hvilken paragraf vi skal sikte ham etter. Vi har derfor valgt å ikke kreve ham varetektsfengslet, sier kriminalinspektør Ole Madsen fra Århus-politiet til avisen.

Tittan
Troll i ord
*
Veteran

Nerfbat user!
« Reply #9 on: 28.09.04 at 07:40:18 »

http://www.engrish.com/
Engrish can be simply defined as the humorous English mistakes that appear in Japanese advertising and product design.

For deg som 1) ikke er stø i engelsk eller 2) er stø i engelsk og trenger en god latter  Grin
« Last Edit: 28.09.04 at 07:41:32 by Tittan » Logged

Kaptein Potetmos
Veteran

« Reply #10 on: 28.09.04 at 10:58:31 »

Engrish er en udødelig klassiker
Tittan
Troll i ord
*
Veteran

Nerfbat user!
« Reply #11 on: 28.09.04 at 11:18:21 »

http://emotioneric.com/

The concept here is simple, this is a humor-oriented interactive website. You request an emotion (or reasonable facsimile), and I will try and act it out for you.

Johannes Ibel
kaigyō·i no menkyo
*
Veteran

文武両道 bunburyōdō
« Reply #12 on: 28.09.04 at 11:24:16 »

Dagens Engrish (riktignok fra Korea) med "Living Tissues" er en fin kommentar til biobankloven smile

Oslo Kyūdō Kyōkai オスロ弓道協会 Forening for tradisjonell japansk bueskyting. Introkurs 17./18.9.16
Kyūdō 弓道 Om tradisjonell japansk bueskyting
武道  – budo.no no nonsense nettsted om japansk stridskunst
KoffeK
Forumavhengig

MS Matvrak
« Reply #13 on: 28.09.04 at 11:37:34 »

Denne er litt interessant:

http://www.subservientchicken.com/

Man skriver inn hva man vil "kyllingen" skal gjøre, så gjør han det.. (det meste, ihvertfall). Prøv f.eks. 'bark like a dog' eller noe slikt.. Imponerende hvor mange kommandoer de har lagt inn.

Go for the PUMP!
jonnykr
« Reply #14 on: 29.09.04 at 07:36:09 »

Ikke drikk fra toalettet!

Her er de dummeste advarslene

Advarsel: Ikke drikk vann fra toalettet! Spising av stein kan føre til brukne tenner! Denne boremaskinen er ikke ment for boring i tenner!

Konkurransen om å vinne prisen for årets dummeste advarsel-merking er beinhard i USA.

Men i år var det ingen som overgikk advarselskiltet på et sett med albu- og knebeskyttere for syklister:

«ADVARSEL: Dette produktet beskytter ikke noen kroppsdeler som det ikke dekker.»

Advarselen mot å drikke vann fra toalettskålen på et offentlig toalett i Ann Arbor i staten Michigan kom på annenplass.

Dumt søksmål

Kåringen foretas av lytterne til radiostasjonen Michigan Talk Radio Network i Detroit. Men bak står en forening som motarbeider misbruk av domstoler til de mest tåpelige erstatningssøksmål.

De utdeler også Whiplash-prisen for årets dummeste søksmål - i år til damen fra Florida som saksøkte en blind mann fordi han tråkket på foten hennes. Damen saksøkte også skolen som hadde utdannet mannens førerhund. Hun stoppet rett foran mannen fordi hun ville teste om hunden gikk rundt henne, heter det i søksmålet.

Annenplass: Mannen som saksøkte burgerkjeden McDonald's fordi de ikke hadde advarsel-merket produktene mot å spise og kjøre bil samtidig. Mannen hadde kjøpt milkshake fra et «drive-in» vindu på McDonald's. Han kolliderte med en annen bil fordi han ble distrahert av at han søle milkshake i fanget.

Flere gode

Her er noen tidligere finalister og vinnere advarsel-konkurransen:

* På en hårtørrer: «Må ikke brukes når du sover.»

* På et vindtett badehåndkle: «Dette håndkleet er testet til å motstå sterk vind. Men vær obs på at produktet bør ikke benyttes for å beskytte deg selv eller dine eiendeler under orkan.»

* På en barnevogn: «Fjern barnet før sammenfolding.»

* På en lighter: «Må ikke benyttes nær åpen ild, flammer eller gnister.»

* På en pakke med kopimaskin-sverte: «Ikke spis pulveret.»

* En strykejern-advarsel: «Ikke stryk noe plagg du har på deg.»

* På en boks med pepperspray for bruk i selvforsvar: «Kan irritere øynene.»

* Advarsel på et glass sovepiller: «Kan forårsake tretthet.»

* På et trillebår-hjul: «Ikke ment for bruk på motorvei.»
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 165 Go Up Print 
Kampforum.no  |  Generelt  |  Diverse  |  Off topic  |  Topic: Tittans tråd med rare ting! « previous next »
Jump to:  

Social sharing