Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.17 at 19:35:58

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Budo / Bujutsu / Bugei (Moderator: Johannes Ibel)  |  Topic: Kendo: Hvor mange jenter trener utenfor Oslo? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2]  All Go Down Print

Kendo: Hvor mange jenter trener utenfor Oslo?

oxygene2
Gammel ørn

Gi meg kaka! NÅ!
« Reply #15 on: 17.02.05 at 08:01:52 »

Regner med det er eksamen rundt den tiden for meg og, i alle fall den mest hektiske måneden. Men det går sikker bra  Wink

Shorin Ryu Karate og Kendo
Miippy
*
Forummedlem

« Reply #16 on: 02.08.12 at 15:15:06 »

Vet noen av dere tilfeldigvis om en kendoklubb i Drammen? imnew
Johannes Ibel
kaigyō·i no menkyo
*
Veteran

文武両道 bunburyōdō
« Reply #17 on: 02.08.12 at 18:21:31 »

Hei Miippy!

Jeg er meget sikker på at det ikke er noen kendoklubb i Drammen. Kendoforbundets gamle hjemmeside kendo.no viser ingen, og kampsportforbundet har heller ingen på sin liste. Da er nærmeste klubb enten OSI for studenter osi.no/index.php?option=com_content&view=article&id=67&Itemid=78 eller Oslo Kendoklubb www.oslokendo.com

Oslo Kyūdō Kyōkai オスロ弓道協会 Forening for tradisjonell japansk bueskyting. Introkurs 17./18.9.16
Kyūdō 弓道 Om tradisjonell japansk bueskyting
武道  – budo.no no nonsense nettsted om japansk stridskunst
Miippy
*
Forummedlem

« Reply #18 on: 03.08.12 at 00:02:53 »

Hei Miippy!

Jeg er meget sikker på at det ikke er noen kendoklubb i Drammen. Kendoforbundets gamle hjemmeside kendo.no viser ingen, og kampsportforbundet har heller ingen på sin liste. Da er nærmeste klubb enten OSI for studenter osi.no/index.php?option=com_content&view=article&id=67&Itemid=78 eller Oslo Kendoklubb www.oslokendo.com

Takk for svar smile
Addey
Mr. Nice Guy :)
*
Veteran

It's okay - he's in a happy place now.
« Reply #19 on: 07.08.12 at 08:56:01 »

Det er ingen kendoklubb i nærheten nei. Det nærmeste er meg og en treningskompis som har trent en del iaido, og han har også trent en del kendo, men vi trener ikke sverd fast lenger noen av oss. Ønsket om å trene er der, men uten en fast gruppe er det vanskelig å holde motivasjonen oppe i årevis... så har du en liten gjeng interesserte og et sted man kan trene så er det sikkert mulig å få til noe, dersom det skulle være ønskelig.

Pages: 1 [2]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Budo / Bujutsu / Bugei (Moderator: Johannes Ibel)  |  Topic: Kendo: Hvor mange jenter trener utenfor Oslo? « previous next »
Jump to:  

Social sharing