Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.07.18 at 12:27:23

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Taekwon-Do (Moderators: Werner, Addey)  |  Topic: WTF har valgt nytt lederskap og presenterer ny logo... 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] 3 4  All Go Down Print

WTF har valgt nytt lederskap og presenterer ny logo...

Stale_Borseth
« Reply #15 on: 14.04.05 at 11:41:05 »

Råkul logo:) Passer til en moderne Taekwondo, jeg gleder meg til å kjøpe drakt med denne logoen:) Men som alltid med endringer, så blir det delte meninger, og det er jo bare sunt.
tine
Moder Ator
Veteran

tih neh sehnk
« Reply #16 on: 14.04.05 at 19:41:26 »

Tydeligvis bare meg som tenker primo 90-tallet her. Den var da overhodet ikke moderne! Ser ut som reklame for et skiltfirma ingen kan forkortelsen på.  Roll Eyes

Tine Schenck 2. dan W(hat) T(he) F(uck, it is NOT) TKD
Hannibal
« Reply #17 on: 14.04.05 at 22:22:44 »

Tydeligvis bare meg som tenker primo 90-tallet her. Den var da overhodet ikke moderne! Ser ut som reklame for et skiltfirma ingen kan forkortelsen på.  Roll Eyes

Er helt enig... synes det er en grusom logo.
Ser ut som logoen til en leketøysbutkk..
phariid
Gammel ørn

... endelig svart belte i hapkido...
« Reply #18 on: 14.04.05 at 22:29:39 »

Jo da, er enig med deg. Ikke moderne, men sånn ooooooooooh 80-talls (lager lyden 'o' mens jeg rister hodet og vifter med hendene foran meg, sånn skikkelig imponert lissom laugh) Og disse fargene da... nei nei nei... yucky

WTF Taekwondo
"You mixed martial artist? Hahaha, me use big knife, you halal meat, hahaha!" (ordtak av den berømte arabiske filosofen Abdul Tah Qund Dhaw Al Qraizi Munqi, år 497 etter Kristi fødsel)
Ch_Omega
« Reply #19 on: 15.04.05 at 13:42:45 »

Fysj ja... Synes den gamle logoen var fin jeg. Den hadde jo et litt mer stilfullt og tradisjonellt preg, mens den nye har grelle farger og kjedelig "å-så-moderne" stil. Dessuten er det jo flere klubber som har basert sin egen logo på den gamle WTF-logoen, noe jeg syntes var en fin ordning, da man kjapt kunne se hvilket forbund klubben hørte til. Se på Ski TKD(som jeg trente i før) sin logo f.eks. Nye logoen gjør meg nesten glad for at jeg ikke trener TKD mer, for det hadde jo vært flaut å vise seg ute med en dobok med den logoen på. Som Tine sier, så ser det ut som noe som passer bedre på en grilldress enn en kampsport uniform.
tine
Moder Ator
Veteran

tih neh sehnk
« Reply #20 on: 15.04.05 at 13:54:17 »

Eller å-så-umoderne-stil. Kan ikke se for meg den logoen der på solar plexusen min altså. Jeg får tyne de gamle draktene! Eller kjappe meg på salg, det blir sikkert Fightersalg når den nye logoen kommer på de nye draktene.

Tine Schenck 2. dan W(hat) T(he) F(uck, it is NOT) TKD
Ch_Omega
« Reply #21 on: 15.04.05 at 14:05:48 »

"Å-så-moderne" var altså satt i anførselstegn for å fremheve det faktum at noen hos WTF tydligvis ikke har fått med seg hva som er moderne, og likevel prøver å være det.  Roll Eyes
Edward H. Valholm
Forumavhengig

合氣道 = much fun!
« Reply #22 on: 15.04.05 at 14:36:33 »

Se på Ski TKD(som jeg trente i før) sin logo f.eks. Nye logoen gjør meg nesten glad for at jeg ikke trener TKD mer, for det hadde jo vært flaut å vise seg ute med en dobok med den logoen på. Som Tine sier, så ser det ut som noe som passer bedre på en grilldress enn en kampsport uniform.

Er det klubbmerket til Ski TKDK du refererer til? Hva syntes du om det gamle merket ?

Hilsen
Ed.

Ch_Omega
« Reply #23 on: 15.04.05 at 14:43:34 »

Se på Ski TKD(som jeg trente i før) sin logo f.eks. Nye logoen gjør meg nesten glad for at jeg ikke trener TKD mer, for det hadde jo vært flaut å vise seg ute med en dobok med den logoen på. Som Tine sier, så ser det ut som noe som passer bedre på en grilldress enn en kampsport uniform.
Er det klubbmerket til Ski TKDK du refererer til? Hva syntes du om det gamle merket ?

Gamle merket? Er det kommet et nytt? Det jeg har på drakta mi, er iallefall rødt/sort/hvidt, med jo-do-kwan merke i midten, og to karer med høye spark(som i det gamle WTF-merket) på hver side, samt med forbundene rundt. Hehe, står faktisk NKTF som ett av forbundene. Sier litt om hvor lenge det er siden jeg begynte.

Edit: Tittet litt nøyere på det. Står også TKD på koreansk, samt forbundene NKTF, WTF og ETU nederst i den ytre(røde) ringen.
« Last Edit: 15.04.05 at 14:45:56 by Ch_Omega » Logged
Edward H. Valholm
Forumavhengig

合氣道 = much fun!
« Reply #24 on: 16.04.05 at 17:10:42 »

Gamle merket? Er det kommet et nytt? Det jeg har på drakta mi, er iallefall rødt/sort/hvidt, med jo-do-kwan merke i midten, og to karer med høye spark(som i det gamle WTF-merket) på hver side, samt med forbundene rundt. Hehe, står faktisk NKTF som ett av forbundene. Sier litt om hvor lenge det er siden jeg begynte.
Edit: Tittet litt nøyere på det. Står også TKD på koreansk, samt forbundene NKTF, WTF og ETU nederst i den ytre(røde) ringen.

Dette merket:

er ikke det merket jeg refererte til.

De merket var det som var før det de har idag. Merket de hadde da var rundt, med den gamle NKTF knyttneven i midten med taekwondo i koreansk over.

Har det merket og merket før liggende et eller annet sted. Jeg startet i Ski TKD i 1985. Da trente de på Finstad.
Da var Pablo og Svein hovedtrenere. Robin Nicolic trente også da. Han husker jeg var flink.

Når startet du å trene i Ski?

hilsen
Ed.

Edward H. Valholm
Forumavhengig

合氣道 = much fun!
« Reply #25 on: 16.04.05 at 17:26:16 »

Her er to gamle merker (fant ikke det klubbmerket til Ski TKD de hadde før dette merket (som ble laget i 1985-86)

« Last Edit: 16.04.05 at 20:35:31 by ehv » Logged

Ch_Omega
« Reply #26 on: 16.04.05 at 19:11:17 »

Begynte å trene i 1992. Hovedtrener var fortsatt Stein anderstuen, og jeg husker han trente oss mye da jeg kom til videregående partiet. Vi trente også på Finstad skole, og andre trenere var Ole Jørgen(?), En litt lav dame med kort hår, og en fyr med sort hår(som hadde andre dan mener jeg å huske). Treningstidene var vel Tirsdag/torsdag med nybegynner-trening fra 1800 til 1930, og videregående trening fra 1930 til 2100. Fra jeg hadde orange belte eller noe, trente jeg på begge. Var også endel på kamptrening i Dojangen i torvgården, da på mandager og onsdager ,pluss egentrening på lørdager.
Edward H. Valholm
Forumavhengig

合氣道 = much fun!
« Reply #27 on: 16.04.05 at 20:34:04 »

Ole Jørgen har etternavnet Waaheim mener jeg å huske.
Jeg sluttet å trene i Ski i slutten av 1988. Jeg startet Moss Taekwondo klubb i 1987 og det kom til å ta opp all min tid i mange år fremover.

hilsen

Ed.

Kenta
Veteran

« Reply #28 on: 20.04.05 at 15:17:15 »

Her har dere en skikkelig logo!!

"Ka fan veit du ka kvalan sei førnåkka? det kan vel henn at di bannes!"
(Steinar Bastesen)
Edward H. Valholm
Forumavhengig

合氣道 = much fun!
« Reply #29 on: 21.04.05 at 13:46:09 »

Her har dere en skikkelig logo!!

Trenger en oppdatering den oxo, spør du meg....

BTW. Er dette TaeSooDo (TangSooDo) stilmerket?

Trener du den stilen? I såfall hvor trener du og hvem er din master?

hilsen
Ed.

Pages: 1 [2] 3 4  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Taekwon-Do (Moderators: Werner, Addey)  |  Topic: WTF har valgt nytt lederskap og presenterer ny logo... « previous next »
Jump to:  

Social sharing