Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.09.18 at 15:28:58

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Taekwon-Do (Moderators: Werner, Addey)  |  Topic: WTF har valgt nytt lederskap og presenterer ny logo... 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 3 [4]  All Go Down Print

WTF har valgt nytt lederskap og presenterer ny logo...

sabumnim
Veteran

« Reply #45 on: 04.05.05 at 15:18:59 »

Jeg har (i motsettning til andre) ikke noe ønske om å starte noen person-diskutering her inne.

Hvis noen har noe å si til meg (eller lurer på noe) om MDKN og forholdet mellom meg og Kim får dere sende meg en mail.

Å høre en side av en sak er ikke det samme som å vite sannheten.

Jeg skjuler heller ikke identiteten min der jeg ytrer en mening.

Jørn Johannessen (International Master Instructor, Kukkiwon, Korea -99) 7.Dan MooDukKwan Norway, 6.Dan WTF TKD.
IKAEF Kadua Guro Phase 5, Modern Arnis 3.class, Judo 2 Kyu, Norwegian FCS Kali Representative (Dionaldo)
Kenta
Veteran

« Reply #46 on: 09.05.05 at 17:48:01 »

Er det slik å forstå at Moo Duk Kwan Norge, ikke er knyttet opp i mot GM Kim? Isåfall så virker jo dette noe snodig, men jeg regner med at det sikkert finnes en forklaring på dette om det er tilfellet!

"Ka fan veit du ka kvalan sei førnåkka? det kan vel henn at di bannes!"
(Steinar Bastesen)
Chrisoro
*
Forummedlem

Hapkido, Taekwondo, Jiu-Jitsu
« Reply #47 on: 20.12.17 at 23:38:09 »

WTF har hatt møte i Madrid og har staket ut nye kurser.

For oss "WTFere" er det litt rart å se den nye logoen som WTF har kommet frem med.
Personlig synes jeg det var på høy tid. Den gamle logoen har overlevd i 32 år (!).

Frisk design, moderne og forståelig.

Og nå, bare tolv år senere, har de skiftet ikke bare logo, men også navn! smile

Artikkel om dette i VG:
WTF! Gjett hvilken bokstav taekwondo har fjernet

Vi har altså gått fra dette:

Til dette:

Og siste, etter navneendringen i sommer, ser nå sånn ut:

Personlig liker jeg både den nyeste og den eldste. Den forrige ble jeg aldri helt venner med, så er godt fornøyd med at den ble byttet ut (samt selve navneendringen som forhåpentligvis lar meg slippe å bli utsatt for flere dårlige vitser om What The Fuck-Taekwondo. Jeg er sikker på at jeg har hørt alle tenklige varianter tusenvis av ganger).  
« Last Edit: 20.12.17 at 23:39:47 by Chrisoro » Logged
Pages: 1 2 3 [4]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Taekwon-Do (Moderators: Werner, Addey)  |  Topic: WTF har valgt nytt lederskap og presenterer ny logo... « previous next »
Jump to:  

Social sharing