Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.04.18 at 09:19:22

Login with username, password and session length
* Home Help Search Login Register
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Hapkido (Moderator: Addey)  |  Topic: Hwardo Kwan Hapkido 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 2 3 [4]  All Go Down Print

Hwardo Kwan Hapkido

mrlee
*
Veteran

Elvis has left the building.....
« Reply #45 on: 24.05.09 at 22:38:00 »

Det er ikke noe særlig aktivitet i klubben hans nei. Men enkeltmedlemmer treffes og trener allikevel innimellom såvidt jeg vet. Men Lindström selv er mye på farten, og foretrekker nok derfor henvendelser via epost.

phariid
Gammel ørn

... endelig svart belte i hapkido...
« Reply #46 on: 23.06.09 at 15:52:55 »

FY FAEN så dårlig...
i dag dro jeg til Pilestredet 75c (adressen som er oppgitt på hjemmesiden) i Oslo, og gikk til inngang 20. tenkte jeg skulle spørre meg litt for, og forhåpentligvis få være med på en prøvetime i dag... neida, slik gikk det ikke
Jeg kom til inng. 20 jeg, og der hadde dem ikke hørt om hapkido eller hwardo kwan eller noe av det, sosa rundt i nabolaget litt til og fant ikke noe mer..

2 timer av min tirsdagskveld kastet bort, how delicious...
Dårlig gjort ja! Hadde ikke brukt mer tid på dem ass'... dry

WTF Taekwondo
"You mixed martial artist? Hahaha, me use big knife, you halal meat, hahaha!" (ordtak av den berømte arabiske filosofen Abdul Tah Qund Dhaw Al Qraizi Munqi, år 497 etter Kristi fødsel)
jonoslo84
*
Forummedlem

« Reply #47 on: 14.07.09 at 10:52:46 »

Sant det, men syntes allikevel det er dårlig at det står feil adresse på hjemmesiden...  dry
Men skal prøve å få kontakt igjen, har ringt nummeret flere ganger, lurer på om fyren er i utlandet, kommer alltid at personen ikke kan nås :S

vel vel, vi skal vel få skikk på det en gang

//Blarcky  Cool

Adressen er ikke feil, jeg og en kompis var innom og tittet på en trening her en god stund tilbake, men det var vanskelig å finne riktig inngang syntes vi.

Når vi så kom inn i lokalene så var det noe som så ut som hva jeg ville kalle klassiske klasserom i stil, sikkert bra nok for de som trener der. Ingen garderobe, og matter som legges ut på gulvet før hver trening, og afrikansk dansegruppe i naborommet. Trening til Bongo-trommer Tongue

Tidligere trent TKD, men vært ute av trening 2006-2009 grunnet diverse skader og operasjoner! Nå kan jeg begynne å trene igjen og jeg gleder meg stort!
Pages: 1 2 3 [4]  All Go Up Print 
Kampforum.no  |  Disipliner  |  Hapkido (Moderator: Addey)  |  Topic: Hwardo Kwan Hapkido « previous next »
Jump to:  

Social sharing